Destiny 2

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Destiny 2

Eind vorige season had ik er genoeg van, Lightfall zag er ook niet overtuigend uit dus had ik Destiny 2 verwijderd. Maar gisteren toch bezweken en opnieuw geïnstalleerd, Lightfall + Annual pass voor €27 kunnen kopen en daar kon ik geen nee tegen zeggen :p Moest iemand ooit een 3de persoon nodig hebben, voeg maar gerust toe: WolfheartSpell#6683 (bungie id)
 
Eind vorige season had ik er genoeg van, Lightfall zag er ook niet overtuigend uit dus had ik Destiny 2 verwijderd. Maar gisteren toch bezweken en opnieuw geïnstalleerd, Lightfall + Annual pass voor €27 kunnen kopen en daar kon ik geen nee tegen zeggen :p Moest iemand ooit een 3de persoon nodig hebben, voeg maar gerust toe: WolfheartSpell#6683 (bungie id)
Waar heb je die voor 27eu kunnen vinden? :D
 
Ben niet echt fan van de nieuwe subclass voorlopig
Ik ook niet in het begin maar op mijn titan lijkt het echt wel OP soms (vooral als ge al een pak aspects hebt unlocked)... beter als stasis in ieder geval.

Morgen nekeer beginnen aan manneke nr2 (Hunter) en daarna nog eens met de Warlock.
 
 
Best wel zonde. Zo veel uren genoten van deze game, maar vlak voor de release van Lightfall had ik het echt gehad en begon het als een uitmelkerij zonder inhoud aan te voelen. Ben soms nog teleurgesteld waar deze game is geëindigd (voor mij persoonlijk).
 
Best wel zonde. Zo veel uren genoten van deze game, maar vlak voor de release van Lightfall had ik het echt gehad en begon het als een uitmelkerij zonder inhoud aan te voelen. Ben soms nog teleurgesteld waar deze game is geëindigd (voor mij persoonlijk).
same, heb het ondertussen jaren af en aan gespeeld, maar bij vorige passage is het echt gebroken bij mij
zoveel grind zonder inhoud en altijd maar pushen om de seasons te kopen

ik bekijk het einde van het verhaal wel op youtube :)
 
same, heb het ondertussen jaren af en aan gespeeld, maar bij vorige passage is het echt gebroken bij mij
zoveel grind zonder inhoud en altijd maar pushen om de seasons te kopen

ik bekijk het einde van het verhaal wel op youtube :)
Jup, het doel van de grind werd voorbereiden op de volgende grind. En dat werd extreem in de hand gewerkt door de manier waarop de seasons en de content in de seasons was/is opgebouwd.
 
Ik heb dit na jaren nog eens opgestart en ik zie dat mijn character zijn psn-naam kwijt is en een bungienaam van guardian6546... gekregen heeft.
Wilt dit zeggen dat mijn account is gehackt geweest ofzo? Ik heb wel al mijn gear nog.
 
Yep, dat gaat perfect.
Ja maar ik denk dat Uw DLC niet mee omgaan toch?
Of vroeger was dat toch zo, als ge DLC op PS hebt kunt ge enkel base stuff op PC.
Wel inderdaad met alle gear die ge reeds hebt (dlc stuff), maar zaken achter dlc zou dan niet beschikbaar zijn meen ik...
 
Wel geen cadeau om na enkele jaren terug op te pikken, amai. Geen flauw idee hoe ik eraan moet beginnen:)
Ik kocht destijds op PS4 de Beyond light DLC en in mijn store staat er effectief 'gekocht' maar bij de missies in het spel staat er dat ik beyond light moet kopen. Is daar een fix voor? (ondertussen PS5)
 
Terug
Bovenaan