Destiny 2

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Destiny 2

King's fall was ook gewoon een toffe raid om te doen.
Oh man, daar is gelachen geweest, hoe veel keer we die laatste fight wel niet faalde omdat er toch altijd iemand ergens ontplofte of van dat platform viel xD Waren echt gouden tijden, de momenten dat we de raid dan haalde, zeker op Heroic waren altijd heel veel hype!

Onze flawless raid met Crota was ook wel een hoogtepunt.
Die ging verbazend snel en goed, maar tof dat we zo goed als iedereen hebben verzekerd van de Platinum op deze avond.

Edit: Heb jij eigenlijk nog contact met Hans, Ahu, Donald, etc etc.. ?
 
Laatst bewerkt:
Oh man, daar is gelachen geweest, hoe veel keer we die laatste fight wel niet faalde omdat er toch altijd iemand ergens ontplofte of van dat platform viel xD Waren echt gouden tijden, de momenten dat we de raid dan haalde, zeker op Heroic waren altijd heel veel hype!


Die ging verbazend snel en goed, maar tof dat we zo goed als iedereen hebben verzekerd van de Platinum op deze avond.

Edit: Heb jij eigenlijk nog contact met Hans, Ahu, Donald, etc etc.. ?
Met Hans en mochi heb ik onlangs nog eens D2 gespeeld, maar de rest is ook gestopt met de release van D2.
 
Ik moet ook toegeven dat het me nu veel ingewikkelder lijkt allemaal.
En ik heb niemand waar ik actief mee speel en geen zin om alles uit te gaan zoeken online.
Die uren wil ik er niet meer insteken
 
Ik heb na jaren nog eens een stuk van een raid gespeeld gisteravond.
Alleen thuis dus lfg dus met 1 Nederlander en 4 Amerikanen.
Bij de totems deed ik een paar keer iets verkeerd omdat ik weer aan de mechanics moest wennen maar na een paar wipes waren het anderen die failden.

Uiteindelijk ging er ene weg en met de nieuwe erbij was het gelijk bingo.
De warpriest ging ook nog vlot maar daarna moest ik helaas weg om iemand op te halen.

Smaakt weer naar meer en echt gelachen en genoten
 
Ik ben sinds gisteren weer bezig met Destiny en ik ben de grind nu al weer moe... LOL.
Telkens er iets nieuw uitkomt van Destiny kriebelt het hier ook al eens om mijn warlock vanonder het stof te halen maar ik vrees ook dat ik tegen die muur van teveel inhaalwerk ga lopen 😆
 
Ik ben sinds gisteren weer bezig met Destiny en ik ben de grind nu al weer moe... LOL.
Niemand verplicht je toch om die grind zo hard mee te doen? De grind voor alle challenges Enzo wacht ik effe mee, als er wat meer zijn kunnen ze gecombineerd worden :)

Of gewoon raiden/dungeons doen en het gaat ook goed vooruit ;)
 
Ik ben sinds gisteren weer bezig met Destiny en ik ben de grind nu al weer moe... LOL.
Ik heb nog quasi geen grind gedaan, gewoon elke week 1 keer Kings Fall, de nieuwe dungeon, 3 strikes en 1 keer de Preservation missie en ik krijg nu al gear van 1585 light. Nog geen PVP of Gambit gespeeld. Het gaat best wel vlot, Pinnacle activities genoeg :)
 
destiny blijft destiny..
eens je rond de max gear score zit, dan begint de gear en krijg je een burnout. Dan probeer je na 6 maanden en na 2 seasons het nog es opnieuw en heb je net hetzelfde voor..
de seasons zijn de laatste tijd altijd maar hetzelfde en altijd maar dezelfde grind tbh
wedden dat je in het nieuwe season weer een artifact moet unlocken en dat je om de zoveel levels een mod kan vrijspelen? 🥱
 
Destiny heeft wel met voorsprong het beste "season" systeem .
op dat vlak snap ik playstation volledig met hun aankoop van bungie .
 
Destiny heeft wel met voorsprong het beste "season" systeem .
op dat vlak snap ik playstation volledig met hun aankoop van bungie .
Het is inderdaad altijd wel net iets anders, buiten dan inderdaad het 'artifact' verhaald dat weer mag geleveld worden. Ze hebben wel al te kennen gegeven dat ze zich bewust zijn van de community feedback maar dat het nog wel enkele seizoenen zal duren, door de development-doorlooptijd.

en 10 euro voor die 3 maand aan content/story, ... In veel spellen krijgt ge veel minder voor dat geld :)
 
Terug
Bovenaan