Destiny 2

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Destiny 2

Boys hoe zit dit kwa dlc's, snap er geen fluit meer van.
Sommige dingen zitten in de vault, dus die dlc moet ik dan niet meer kopen ?
Kan ik gewoon de laatste kopen en gewoon genieten van de laatste dlc of hoe zit dit juist ?
 
Boys hoe zit dit kwa dlc's, snap er geen fluit meer van.
Sommige dingen zitten in de vault, dus die dlc moet ik dan niet meer kopen ?
Kan ik gewoon de laatste kopen en gewoon genieten van de laatste dlc of hoe zit dit juist ?

Wat in de vault zit, kan je zelfs niet meer kopen. Momenteel is dus enkel Shadowkeep, Beyond Light en The Witch Queen beschikbaar.
 
Ik zou The Witch Queen (ahja, de nieuwe DLC :) ) en Beyond Light (nieuwe class die ze toegevoegd hadden) aanraden. Shadowkeep zou je kunnen oppikken als het ergens in sale staat voor een paar euro.

Edit: En dan is er nog de 30th Anniversary content die in mijn ogen ook wel de moeite is.
 
Ik zie net dat destiny 2 in gamepass zit met shadowkeep / Beyond Light.
Best daar mee starten dan en dan Witch Queen aanschaffen ?
Hoop dan gewoon dat ze niet doen zoals bij de console het eruit halen.
 
Ik zie net dat destiny 2 in gamepass zit met shadowkeep / Beyond Light.
Best daar mee starten dan en dan Witch Queen aanschaffen ?
Hoop dan gewoon dat ze niet doen zoals bij de console het eruit halen.
Destiny 2 is sowieso free to play, dus als je de 2 DLC speelt voordat ze uit gamepass verdwijnen, zit je safe natuurlijk :p
 
  • Leuk
Waarderingen: KBE
Ik zie net dat destiny 2 in gamepass zit met shadowkeep / Beyond Light.
Best daar mee starten dan en dan Witch Queen aanschaffen ?
Hoop dan gewoon dat ze niet doen zoals bij de console het eruit halen.
Het zit niet meer in de gamepass voor console en cloud, begin december is alles er uit gegaan. :( Helaas, want ik had Beyond Light niet gekocht en moet het nu dus stellen zonder Stasis (niet dat ik dat een echte ramp vind).

The Witch Queen heeft echt aan de verwachtingen voldaan, qua gameplay, story en dergelijke de beste expansion die Destiny (1 en 2) al gekend heeft. De lore en karakters zijn echt goed uitgewerkt!

Crossplay tegenwoordig, als iemand wil samen spelen, laat maar weten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: KBE
Het zit niet meer in de gamepass voor console en cloud, begin december is alles er uit gegaan. :( Helaas, want ik had Beyond Light niet gekocht en moet het nu dus stellen zonder Stasis (niet dat ik dat een echte ramp vind).

The Witch Queen heeft echt aan de verwachtingen voldaan, qua gameplay, story en dergelijke de beste expansion die Destiny (1 en 2) al gekend heeft. De lore en karakters zijn echt goed uitgewerkt!

Crossplay tegenwoordig, als iemand wil samen spelen, laat maar weten ;)
Het zit wel nog in de gamepass voor pc alvast, heb het deze week gedownload voor dit weekend keer erin te vliegen.
Crossplay wil ik wel eens doen als ik The Witch heb aangeschaft, ga eerst eens door de 2 dlcs gaan dat in de gamepass zitten.
 
Vandaag Witch Queen gekocht na geen D2 meer gespeeld te hebben sinds launch en ik snap er niks van :help: Seasons? Andere DLC's?

Ik speel dus gewoon de campaign op normal nu of wordt er iets anders aangeraden?
 
Ik zou zeker geen legendary nemen als je al geen goeie wapens hebt . Is niet supermoeilijk maar met blauwe wapens gade niet ver komen . Verder is er zo goed als niks meer zelfde zoals int begin . Beyond light is eigenlijk ook wel ne must als die is in ne sale staat .
 
Ik zou zeker geen legendary nemen als je al geen goeie wapens hebt . Is niet supermoeilijk maar met blauwe wapens gade niet ver komen . Verder is er zo goed als niks meer zelfde zoals int begin . Beyond light is eigenlijk ook wel ne must als die is in ne sale staat .
Beyond Light is voor die extra subclass? Of is dat voor nog extra?
 
story op legendary uitgespeeld en was toch ferm de moeite.
Nu al de rest nog rond krijgen.

De nieuwe ghost Quagmire (fynch) is ook echt grappig, giggity giggity
 
Ik zou zeker geen legendary nemen als je al geen goeie wapens hebt . Is niet supermoeilijk maar met blauwe wapens gade niet ver komen . Verder is er zo goed als niks meer zelfde zoals int begin . Beyond light is eigenlijk ook wel ne must als die is in ne sale staat .
I beg to differ. Ik heb ook geen Beyond Light meer sinds die uit de GamePass is, heb het in de Witch Queen campaign geen seconde gemist :).

Verder, hoe meer zielen in D2, hoe meer vreugd :D
 
Nog een laatste noob vraagje, maar kan iemand dat season gedoe eens uitleggen? Mis ik content door dat niet te kopen?
 
Nog een laatste noob vraagje, maar kan iemand dat season gedoe eens uitleggen? Mis ik content door dat niet te kopen?
Met de Witch Queen uitbreiding krijg je sowieso dit seizoen ook al erbij, Season of the Risen. Dat zijn de activiteiten die je doet in de H.E.L.M en dus die PsyOps Battleground.

Dit seizoen loopt nog een 80-tal dagen (ongeveer) en dan is het een nieuw, Season of the ****. Om daar deel te kunnen nemen zal je het nieuwe season pass moeten kopen (1000 silver ongeveer 10 euro). Daar zit uiteraard ook een stuk story/lore in.
 
Terug
Bovenaan