Destiny 2

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Destiny 2

Wordt precies nog veel gespeeld?
Als ik nu alles wil spelen welke versie moet ik kopen want is al even geleden 😅
Maar vond deze game zeer goed.
 
Wordt precies nog veel gespeeld?
Als ik nu alles wil spelen welke versie moet ik kopen want is al even geleden 😅
Maar vond deze game zeer goed.

Echt alles kunde niet meer spelen . Er is al veel naar de destiny vault gegaan omdat het te groot aant worden was . Ik zou nu om te starten eerder wachten tot de volgende expansion binnen 2 maand .
 
Echt alles kunde niet meer spelen . Er is al veel naar de destiny vault gegaan omdat het te groot aant worden was . Ik zou nu om te starten eerder wachten tot de volgende expansion binnen 2 maand .
Top dan wacht ik wel even want qua shooter ervaring is dit toch wel het beste wat er is.
 
Top dan wacht ik wel even want qua shooter ervaring is dit toch wel het beste wat er is.
Het word nog redelijk veel gespeeld inderdaad. Als nieuwe speler kan het wel overweldigend zijn. Zou je vooral op Xbox spelen of op PS4/PS5?

Je kan allesinds Destiny 2 zelf downloaden, is free to play. En je kan al beginnen met de forsaken content, deze is nu gratis gemaakt (niet alles, ligt wat ingewikkeld, maar je kan de story in ieder geval al spelen). In februari wordt deze content verwijderd en dat zou best een fantastisch stukje destiny geschiedenis zijn dat je gaat missen.

In februari komt inderdaad Witch Queen uit, maar als het u echt intereseert is het niet slecht om alvast te beginnen met de basics, de introductie story te doen, en forsaken al even te spelen.

Momenteel staat Destiny ook nog in een serieuze aanbieding (omdat het uit Gamepass verwijderd is), dit zowel op PS als Xbox.

Ik raad voor beginners de Legendary Edition aan, die kost nu 30€ en dan heb je alle content tot nu toe uitgezonderd de seizoenen. Voor deze seizoenen heb je toch te weinig tijd nu om alles nog deftig te doen en die verdwijnen ook in februari.

Vanaf februari raad ik je de witch qeen deluxe editie aan, dan heb je alle content voor één jaar inclusief seizoenen en dungeons. Deze kost 79,99€. De basiseditie kost 39,99€ en dan kan je ook elk seizoen apart aankopen voor 10€ per kwartaal.

Er is nu ook een 30th anniversary gaande, maar die raad ik je niet aan als beginnende speler, ook vanwege het enorm gehalte aan content dat je nog kan verwerken tot 22 februari.

Als laatste kan ik nog zeggen dat je steeds welkom bent in onze clan, we zijn een gezellige bende die de mensen best graag helpen.
 
Het word nog redelijk veel gespeeld inderdaad. Als nieuwe speler kan het wel overweldigend zijn. Zou je vooral op Xbox spelen of op PS4/PS5?

Je kan allesinds Destiny 2 zelf downloaden, is free to play. En je kan al beginnen met de forsaken content, deze is nu gratis gemaakt (niet alles, ligt wat ingewikkeld, maar je kan de story in ieder geval al spelen). In februari wordt deze content verwijderd en dat zou best een fantastisch stukje destiny geschiedenis zijn dat je gaat missen.

In februari komt inderdaad Witch Queen uit, maar als het u echt intereseert is het niet slecht om alvast te beginnen met de basics, de introductie story te doen, en forsaken al even te spelen.

Momenteel staat Destiny ook nog in een serieuze aanbieding (omdat het uit Gamepass verwijderd is), dit zowel op PS als Xbox.

Ik raad voor beginners de Legendary Edition aan, die kost nu 30€ en dan heb je alle content tot nu toe uitgezonderd de seizoenen. Voor deze seizoenen heb je toch te weinig tijd nu om alles nog deftig te doen en die verdwijnen ook in februari.

Vanaf februari raad ik je de witch qeen deluxe editie aan, dan heb je alle content voor één jaar inclusief seizoenen en dungeons. Deze kost 79,99€. De basiseditie kost 39,99€ en dan kan je ook elk seizoen apart aankopen voor 10€ per kwartaal.

Er is nu ook een 30th anniversary gaande, maar die raad ik je niet aan als beginnende speler, ook vanwege het enorm gehalte aan content dat je nog kan verwerken tot 22 februari.

Als laatste kan ik nog zeggen dat je steeds welkom bent in onze clan, we zijn een gezellige bende die de mensen best graag helpen.
Hey merci voor de zeer goede uitleg , voor welke console maakt niet uit heb beide.
Was dit ook crossplay? Anders koop ik het voor de Xbox want denk dat jij daar het meeste op zit?
En voor de uitnodiging als clan is zeker een meerwaarde :)

Grts
 
Jup, er is crossplay. Alleen voor voice chat blijft het dan soms wat zoeken, de ene clan is daar wat verder mee als een andere.
Wij zijn nogal redelijk old school en houden het bij Xbox parties :)

We hebben wel een discord voor communicatie. Stuur me maar gerust een berichtje moest je beginnen en dan stuur ik een invite.
 
Wordt precies nog veel gespeeld?
Als ik nu alles wil spelen welke versie moet ik kopen want is al even geleden 😅
Maar vond deze game zeer goed.

Destiny is voor mij het spel waar ik naar blijf terug grijpen haha.

Clan's zijn er eigenlijk genoeg te vinden, zeker als je niet "vies" bent van Engelstalige clans. Een grote aanrader is ook de D2LFG Discord joinen, mocht je dan snel een fireteam willen hebben kan je daar snel zoeken.

Qua versie ga ik niet te veel uitleg geven, @Toratsuru heeft daar een meer dan duidelijke uitleg voor gegeven. Het grootste deel van spelers zit volgens mij wel op PC, maar daar kan ik verkeerd zijn.
 
Destiny heb ik gedurende de laatste paar jaar al meerdere keren weggelegd, maar evenveel keer terug omarmd.
Ik blijf dit persoonlijk de leukste game vinden, hoewel ik wel terug denk aan de tijd dat je op het gemakje een nightfall solo kon doen.

En met Vlaamse gasten is toch wel veel toffer gamen tbh
 
Een grote aanrader is ook de D2LFG Discord joinen, mocht je dan snel een fireteam willen hebben kan je daar snel zoeken.
De destiny 2 app is ook sterk verbeterd sinds de crossplay, aangezien elk fireteam search die daar staat toegankelijk is voor crossplay.
 

De hype train naar de nieuwe uitbreiding is nu echt in volle snelheid.
Korte samenvatting, +- 50 nieuwe wapens, 6 nieuwe armor sets, nieuwe exotics.

Seizoen heet "Season of the risen", en bouwt verder op het verhaal van witch queen, waar we in de main campaign in Savathun's throne world gaan vechten zal het seizoen zich eerder richten op de gevechten die gevoerd worden op aarde (en de andere planeten?).

Ik kijk er alvast sterk naar uit!

Nieuwe light cap is 1550 voor elke speler, je begint op 1500, dus een redelijke grind t.o.v. de vorige seizoenen. Daarna kan je opwerken naar 1560, dit voor end game content.

Als je als nieuwe speler wilt instappen lijkt het me aangewezen om op youtube, de story so far te bekijken, zijn wel ettelijke uren aan ingame cinematics. Voeg me gerust toe als je een keertje wilt samenspelen.
 

De hype train naar de nieuwe uitbreiding is nu echt in volle snelheid.
Korte samenvatting, +- 50 nieuwe wapens, 6 nieuwe armor sets, nieuwe exotics.

Seizoen heet "Season of the risen", en bouwt verder op het verhaal van witch queen, waar we in de main campaign in Savathun's throne world gaan vechten zal het seizoen zich eerder richten op de gevechten die gevoerd worden op aarde (en de andere planeten?).

Ik kijk er alvast sterk naar uit!

Nieuwe light cap is 1550 voor elke speler, je begint op 1500, dus een redelijke grind t.o.v. de vorige seizoenen. Daarna kan je opwerken naar 1560, dit voor end game content.

Als je als nieuwe speler wilt instappen lijkt het me aangewezen om op youtube, de story so far te bekijken, zijn wel ettelijke uren aan ingame cinematics. Voeg me gerust toe als je een keertje wilt samenspelen.
Destiny 1 enorm graag gespeeld, echt kapot gespeeld zelf. Maar heb wel besloten als ze ooit een 2 maakten dat ik er mee stop.
Soms zie ik het spel nog eens voorbij komen en denk ik, waar is den tijd seg, wa een game! Maar toch ga op de tanden bijten en neen blijven zeggen.

Denk dat ik ongeveer 1100 uur played heb op D1
 
overlaatst d1 nog eens opgestart, het is wel nogal een verschil hoor. D2 is wel een time-drain dus ik begrijp je wel volledig.
 
ik zou het graag spelen, maar ze launchen wel op een heel slecht moment :)
zal wel inpikken volgend seizoen ofzo, heb het ook zo gedaan met vorig seizoen ... kon ik lekker content van 3 seizoenen ineens halen
 
Net de collector's edition van witch queen aangekregen, naast wat leuke lore dat daar aanwezig is, zit er eigenlijk een puzzel element in, er zijn verschillende voorwerpen die je kan scannen.

Als je dan van elk voorwerp, code 1 en code 2 opschrijft dan kan je via een puzzel in het boekje een raadsel oplossen.
Hier krijg je dan een keyphrase die je kan gebruiken op bungie.net/circles.

Ik moet zeggen, wel superwijs gedaan.
De content van de collector's edition is wel plasticky, dat valt wel tegen, voor dat bedrag mocht het wat meer kwaliteit zijn.
 
Hier ook nog steeds actief, mij mag je ook altijd toevoegen. Speel ook regelmatig samen met Toradingske hier :).

Xbox is qua comm het makkelijkste, maar op zich gaat samenspelen idd ook crossplay :).

Laat maar weten als je wil spelen, ik heb een paar dagjes verlof genomen om van WQ te kunnen genieten ;)
 
Terug
Bovenaan