Destiny 2

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Destiny 2

Met destiny dat bij playstation plus zat ben ik er ook mee begonnen.
Ben maar voor een warlock gegaan maar op zich eigenlijk geen echt idee wat ik later wil spelen. :unsure:

Online lees ik verschillende builds maar ik vermoed dat je daar als beginner je niet echt mee bezig moet houden en dat dat voor de endgame is?
 
Met destiny dat bij playstation plus zat ben ik er ook mee begonnen.
Ben maar voor een warlock gegaan maar op zich eigenlijk geen echt idee wat ik later wil spelen. :unsure:

Online lees ik verschillende builds maar ik vermoed dat je daar als beginner je niet echt mee bezig moet houden en dat dat voor de endgame is?
Elke class heeft zijn voor en nadelen.
Ik was vroeger ook steeds warlock, leek me gewoon de leukste class.
 
Heb de builds nu maar gewoon achterwege gelaten. Met lightfall release is dat misschien allemaal niet meer relevant.
Gewoon maar wat de campaign aan het doen om de soft cap te bereiken. Bekijk het later dan allemaal nog maar eens. :D

Al jaren geleden dat ik nog eens echt plezier heb gehad in een fps
 
Ik heb ook altijd Warlock gespeeld. Niet de grootste dps supers in de classes, maar gewoon overall wel een leuke class om mee te spelen.
 
Heb de builds nu maar gewoon achterwege gelaten. Met lightfall release is dat misschien allemaal niet meer relevant.
Gewoon maar wat de campaign aan het doen om de soft cap te bereiken. Bekijk het later dan allemaal nog maar eens. :D

Al jaren geleden dat ik nog eens echt plezier heb gehad in een fps

dat heb je met destiny idd
tot je de hard cap bereikt, dan volgt de hammer to the face ^^
 
Eerste lightfall missie gedaan en dat was precies wel in orde.
Wat kleur in die nieuwe stad is wel aangenaam imo.

Wat wachten op reviews om te kijken of het verder wel zijn geld waard is. 50eu voor lightfall of 100eu met de season pass voor een jaar is toch wel duur voor een campaign die maar iets van een 7-10u is, voor mij alleszins.
 
Vergeet ook vooral de mod nerfs niet. Ben nog aan't installeren. Maar van wat ik lees op het Bungie forum is't precies erg...
Ik was rond 20:30 thuis en kon meteen inloggen, heb ook gewoon de hele avond kunnen spelen zonder problemen.

Eerste lightfall missie gedaan en dat was precies wel in orde.
Wat kleur in die nieuwe stad is wel aangenaam imo.

Wat wachten op reviews om te kijken of het verder wel zijn geld waard is. 50eu voor lightfall of 100eu met de season pass voor een jaar is toch wel duur voor een campaign die maar iets van een 7-10u is, voor mij alleszins.
Als je enkel de campaign wilt spelen is het inderdaad duur en kan je beter wachten op een sale of tot het gratis te spelen is. Op PC kan je hem trouwens al vinden voor 35 euro, 70 met annual pass.
 
Ik ben solo aan de legend story bezig. Ik weet het niet ze. Had wel de indruk dat de WQ DLC beter was? Speelt wel goed, halverwege bijna, veel gestorven door goedkope kills. Ik haat Tormentors meer nu dan die Vex Chickens. En WTF is die Nimbus. Ik dacht dat Finch al erg was. Maar 't kan precies nog erger qua characters.
 
Fynch was toch awesome!

Maar wat een verschil in kwaliteit met The Witch Queen, campaign is precies een grote tutorial voor de nieuwe strand subclass die ook niet meteen m'n ding is op mijn titan.
 
Ja inderdaad. Lightfall story was matig op zn best. Vandaag uitgespeeld op legend. En dan is't nu terug naar de grind zekers... van LL 1770 tot 1800. Ik kijk er al naar uit :sick:
 
Ja inderdaad. Lightfall story was matig op zn best. Vandaag uitgespeeld op legend. En dan is't nu terug naar de grind zekers... van LL 1770 tot 1800. Ik kijk er al naar uit :sick:

Het gaat heel snel. Gewoon deze week je powerfuls/pinnacles doen en je bent er bijna. Zelf 1793 ondertussen, nog niet teveel zot gedaan
 
Net Lightfall gekocht, moet zeggen dat het me tot nu toe wel al hooked heeft. Ben benieuwd hoe het gaat vorderen. Wel meteen de campaign op legendary gestart.
 
Terug
Bovenaan