Volledige Set-ups Volledige Desktops Dell XPS (Verkocht)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
12/07/2022 21:40

Eureka

New member
Antwerpen
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
CPU: Intel i7-3770s (3.10Ghz)
RAM: 16GB DDR3 (2x8GB 1600 MHz)
GPU: Nvidia GeForce GT 640m
+ Intel HD Graphics 4000
RES: 2560x1440 (QHD)
SSD: 240GB
HDD: 2TB HDD

OS: Windows 11 Pro
SW: Microsoft Office Professioneel Plus 2021 (Word, Excel, Access, Powerpoint, Outlook, Publisher & OneNote)

+ geïntegreerde webcam, wifi, bluetooth, kaartlezer, HDMI-in & HDMI-uit, lan-poort, 6 x USB, uitgang voor optisch geluid, aansluiting voor headset en Blu-Ray speler.
+ draadloze bijhorende Dell muis & toetsenbord en stroomkabel

Minimumprijs: 250€
Meeneemprijs: 350€
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen
Ideaal om compact en netjes (t)huiswerk te combineren met lichte/oudere games (Overwatch, LoL, ...) of een spelconsole.

Het beste aan deze all-in-one:
- je kan het gebruiken als scherm voor je Playstation, X-box, Switch, Laptop ofzo (door de HDMI-in)
- Je kan er nog een extra HD scherm op aansluiten (door de HDMI-out).
- het scherm en de kleuren zijn kwalitatief geweldig (goed voor beeldbewerking in Photoshop)
- touch screen is leuk met Windows 11 en heeft 10 aanraakpunten
- de camera heeft een fysieke open/dicht slider
- hij is recent nog geupgrade met een SSD, nieuwe koelpasta en windows 11/office 2021 installatie met licentie.
- het komt met een draadloze toetsenbord en muis en een stroomkabel; je hebt niets meer nodig
- deze set-up is heel netjes want heeft maar 1 kabel (voor stroom)
 
Laatst bewerkt:
Bod van 250 hier onder voorbehoud van, wegens nog geen itrader en nieuw profiel...
- Heb je foto's van het echte toestel?
- Waar af te halen in Antwerpen?
- Kan ik hem werkend zien bij jou?
- Wanneer sluit je af? Ik kan er eventueel dit weekend omkomen.
Bedankt alvast en hopend op een goede deal !
 
Ja, ik zal ze morgen updaten als je wilt. Ja, als jij de koper wordt, mag je hem zeker uitproberen vooraleer te kopen. Ik zal je nog een pm met adres sturen dan, ik heb al wel veel reviews op 2dehands maar ik dacht eens eerst hier te proberen.
Anders kunnen we bijvoorbeeld een deal maken dat ik voor 300 euro geen andere bieders meer overweeg, dan heb jij de zekerheid en dan zijn we toch allebei ook tevreden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan