Deathloop

Deathloop

Als Colt kan je kiezen om volledig offline te spelen en zal die Juliana AI zijn. Je kan ook kiezen voor online, alles is hetzelfde, enkel is Juliana nu een online iemand die je "invade" beetje gelijk Dark Souls. Of ze u opjaagt, of helpt is volledig aan haar, de vraag is hoe weet je haar te vertrouwen...

Anderzijnds als je zelf als Juliana speelt is dat altijd Online uiteraard, het zou maar raar zijn een AI wereld te invaden :p

Zal kinneklop worden. Heb deze besteld voor iemand anders (met Select korting) en is ook nog niet verzonden.

Ja ik vrees er ook voor. Hopelijk morgen of overmorgen. Wou de ijzeren plaat erbij hebben - anders ga ik wel Game Mania. Andere landen (USA / UK / DE) hebben een steelbook editie maar kon het nergens bestellen voor levering naar BE

Blij dat deze goeie reviews krijgt. Stond sowieso al op mijn wishlist omdat ik erg genoten heb van Dishonored, maar nu kriebelt het toch om niet te lang te wachten op een sale. Alleen ben ik een deel PS5 spellen aan't uitstellen tot ik mijn nieuwe tv heb later dit jaar om ze in volle glorie op OLED te ervaren, dus dan zou het hier toch maar liggen en in waarde dalen voor ik er echt aan begin :unsure:

Als ACG niet lovend is ga ik het meteen halen, heb dezelfde logica met Skill Up.
Interessant. AC Valhalla had de perfecte lengte voor u, Returnal vond je zeer goed en je wordt constant teleurgesteld door Destiny, maar blijft het toch spelen? :p

(Niet negatief bedoeld, ik ben gewoon nieuwsgierig )

Interessant. AC Valhalla had de perfecte lengte voor u, Returnal vond je zeer goed en je wordt constant teleurgesteld door Destiny, maar blijft het toch spelen? :p

AC Valhalla de perfecte lengte voor mij? Ik heb dat spel niet eens gespeeld en zal het ook nooit doen :p
Returnal vind ik inderdaad een super game, Destiny snap ik niet, ik heb dat spel al meer dan 3 jaar niet meer gespeeld, destijds toen het nieuw was wel 1000 uur en heb me daar rot op geamuseerd. Ik had gewoon geen zin in een 2de "nieuwe" game. Liever gehad dat ze voort gingen met den 1.

Ben wel niet zo goed mee eigenlijk, Heb nog nooit een ACG Review van ACV en Destiny gezien. Omdat ik ACG nog niet kende toen Destiny uit kwam en omdat AC me niks zegt en ik die franchise totaal niet volg en speel buiten die in Egypte :p

Spel van Bol.com is eindelijk verzonden.

Wie nog wil genieten van 5 euro Select korting moet mij maar sturen. Heb er Huske ook mee geholpen.

Ik ben nu wel benieuwd wat je er uit geleerd hebt en je bedoelde eh!! 😅

Ik ben nu wel benieuwd wat je er uit geleerd hebt en je bedoelde eh!! 😅
Ik wacht nog altijd op de resultaten van het ECG voor ik mijn volledige analyse meegeef. :unsure:

Nee serieus, ik volg Shillup ook en vind zijn reviews meestal wel interessant. Bij releases van populaire titels check ik soms ook ACG, maar niet zo vaak. Als ge dan zegt dat ge meestal de tegengestelde mening hebt, ben ik benieuwd of het ook voor de randgevallen is gelijk AC Valhalla en Destiny :p

Ik wacht nog altijd op de resultaten van het ECG voor ik mijn volledige analyse meegeef. :unsure:

Nee serieus, ik volg Shillup ook en vind zijn reviews meestal wel interessant. Bij releases van populaire titels check ik soms ook ACG, maar niet zo vaak. Als ge dan zegt dat ge meestal de tegengestelde mening hebt, ben ik benieuwd of het ook voor de randgevallen is gelijk AC Valhalla en Destiny :p
ik ga er van uit dat ik soms ook wel overeenkomstige meningen zal hebben ze met hun. Ik bekijk hun reviews trouwens niet zo heel vaak. Maar de keren dat ik het deed viel het me wel vaak op dat het soms heel tegenstrijdig was. Wat zij niks vonden vond ik vaak net wel leuk en omgekeerd. Vind het beide geen slechte reviewers, of laat ik het anders zeggen content makers, want hun vids zijn vaak zeer goed in orde. Gewoon nja tegengestelde meningen precies. Maar zoals ik zei, kweet niet of dat altijd zo is... want kijk niet zo heel vaak ook niet, speel meestal zelf gewoon het spel xD

Ik heb ook veel problemen op PC helaas en dat is met een RTX 3080. En ook enkele crashes, wat dubbel zo vervelend is door het gebrek aan een manueel save systeem.

Heb het spel, wel nog niet getest. Zag wel dat er een 6Gb patch gedownload werd op PS5. Verbeterd dat de performance wat?

edit
Heb een stukje gespeeld op performance, mag naar het 2de deel.
Spel is niet zo makkelijk, maar wel plezant. Nog geen hickups gezien.

Laatst bewerkt:
Hier ene keer dat ik vast zat in het menu. Kon wel navigeren in het menu maar niet meer naar mijn game.
In-game gelukkig niks van problemen.
Op de PS5 op performance 1x gehad dat de game stotterde gedurende een seconde of 3, zonder enige reden, er gebeurde niets spannend.

Heb precies ook wat coilwhine als hij een map inlaadt, nog nooit eerder gehoord. Of het moet de m2 ssd zijn…

Terug
Bovenaan