Deathloop

Shooter PC PS5 XBOX Deathloop

In het begin vond ik het er cool uitzien, maar hoe meer ik zie hoe meer ik twijfel en benieuwd wat die "loop's" gaan betekenen. Ook weer zoiets dat je hele stukken opnieuw moet doen ?
Is nu toch al een paar keer heel uitgebreid uitgelegd?

Je doel is de loop te "breken" dit zou je voor zo ver we nu weten doen door 8 targets te elimineren. Hoe je deze vind en kan afmaken is iets dat je gaat zelf moeten ontdekken, dit door info te zoek (bv: mensen afluisteren, dingen uitproberen, tips vinden,...) Je zal telkens je loop falen in het begin want je hebt maar 24 uur tijd (ingame) maar je kan ook sterven en dan start je ook opnieuw. Alle info en tips die je vind gaan je in de volgende loops helpen om meer te weten te komen tot op een bepaald punt dat je alle targets weet zijn en weet hoe je ze het beste aanpakt. Game is dus een soort trial and error met exploration in een first person shooter jasje met special powers zoals dishonered. Je eind doel is dus gewoon ontdekken en ontsnappen uit de loop. Qua difficulty hebben ze zelf al aangehaald dat eens je er ver bent het zelf niet zo moeilijk meer zou zijn, want je kennis zorgt er net voor dat je perfect weet wat je moet doen en je dus heel de game voorbereid tot je Final "GOLDEN" Loop.
 
@bunkerbudy, volgens mij is er geen tijdsbeperking van een loop. De dag is wel opgedeeld in 4, maar als je 48h in 1 deel wil rondhangen kan dat volgens mij wel. Je kan wel maar per tijdsdeel 1 locatie bezoeken. Daarom moet je uitvinden en zorgvuldig plannen zodat je meerdere targets in 1 stuk tegelijk hebt (er zouden ook onderlingen 'relaties' zijn tussen de targets).
 
@bunkerbudy, volgens mij is er geen tijdsbeperking van een loop. De dag is wel opgedeeld in 4, maar als je 48h in 1 deel wil rondhangen kan dat volgens mij wel. Je kan wel maar per tijdsdeel 1 locatie bezoeken. Daarom moet je uitvinden en zorgvuldig plannen zodat je meerdere targets in 1 stuk tegelijk hebt (er zouden ook onderlingen 'relaties' zijn tussen de targets).
Ahja, dat zou wel kunnen inderdaad. Ik dacht ergens eens verstaan te hebben dat je in tijd ook beperkt was omdat je loop een dag duurt en dan alles herbegint, dit interpreteerde ik als, je hebt ook geen oneindig veel tijd om alles te doen, want je dag loopt af. Beetje zoals die 12 minutes van niet lang geleden, daar had je ook een beperkte tijd in je loop, je kon niet eindig dingen testen en bekijken.
 
Game krijgt overall zeer goeie reviews en de platinum trophy zou ook maar 20 uurkes zijn met een 3/10 moeilijkheid.
 
Ga ik eens tweedehands kopen, denk dat er al snel veel te koop zullen komen en ben nog even bezig met ghost of tshusima.
 
Ga ik eens tweedehands kopen, denk dat er al snel veel te koop zullen komen en ben nog even bezig met ghost of tshusima.

Denk dat nu ook wel, zowat alles wat niet first party is (of in de PS5 bundel wordt gedumped) is snel vrij goedkoop beschikbaar.
Ik heb het gepreordered, maar ik verkoop zelden tot nooit games :).
 
Denk dat nu ook wel, zowat alles wat niet first party is (of in de PS5 bundel wordt gedumped) is snel vrij goedkoop beschikbaar.
Ik heb het gepreordered, maar ik verkoop zelden tot nooit games :).
Ik verkoop altijd alles, hecht niet veel belang aan die games eens ik die niet meer speel. En die waarde van games gaat zo snel naar omlaag tegenwoordig.
 
Veel 10 / 10 maar spreekt mij echt totaal niet aan . Van concept tot stijl tot gameplay echt niks . Voor zij die fan zijn topspel waarschijnlijk !
 
Ik verkoop altijd alles, hecht niet veel belang aan die games eens ik die niet meer speel. En die waarde van games gaat zo snel naar omlaag tegenwoordig.
Meestal koop ik alles 2de hands, deze keer eens niet. Probleem is vaak tegen dat ik een nieuwe game uit heb, dan is het nog maar 50-60% waard. En dan hou ik het maar 😂
 
Ps plus verplicht om te spelen?

Today you can start playing Deathloop on your PS5. The standard edition is €69,99 and you will need a PS Plus subscription to play. With Deathloop, you play Colt, an assassin who is stuck in a time loop and wakes up on a beach at the island of Blackreef. Strange experiments were done on an army base of that island. This one night, they gathered for a party that seems to last forever. At the end of that night, the island resets to the start of the party, being stuck in a time loop. As Colt, you need to find out how to stop this timeloop to break free of this cycle.
 
Ps plus verplicht om te spelen?

Today you can start playing Deathloop on your PS5. The standard edition is €69,99 and you will need a PS Plus subscription to play. With Deathloop, you play Colt, an assassin who is stuck in a time loop and wakes up on a beach at the island of Blackreef. Strange experiments were done on an army base of that island. This one night, they gathered for a party that seems to last forever. At the end of that night, the island resets to the start of the party, being stuck in a time loop. As Colt, you need to find out how to stop this timeloop to break free of this cycle.

Alleen om als Juliana te spelen. Maar het spel zou volledig offline te spelen moeten zijn.
 
Was toch al bekend dat andere spelers in je spel kunnen dringen? Ze kunnen je dan helpen of tegenwerken (ofzoiets).
 
Terug
Bovenaan