Death Stranding 2: On the Beach

Heb nu niks te spelen maar met mijn premium kan ik wel de eerste spelen. Ik ben daar ooit aan begonnen ma al vrij snel opgegeven hoe lang duurt het ongeveer tegen dat je wat in de show geraakt.

Heb nu niks te spelen maar met mijn premium kan ik wel de eerste spelen. Ik ben daar ooit aan begonnen ma al vrij snel opgegeven hoe lang duurt het ongeveer tegen dat je wat in de show geraakt.

Er zijn 2 gebieden. In het eerste gebied loop je vooral te voet en kan het wat traag aanvoelen, ook qua verhaal, aangezien er nog vanalles wordt uitgelegd en je er wellicht nog geen hol van begrijpt. Vanaf episode 3 kom je in een veel groter gebied, en gaat het allemaal wat sneller vooruit, en begint het verhaal ook wat meer steek te houden. Episode 4 is ook iets heel bijzonder, 'k zou zeker doorspelen tot je daar voorbij bent.

Er zijn 2 gebieden. In het eerste gebied loop je vooral te voet en kan het wat traag aanvoelen, ook qua verhaal, aangezien er nog vanalles wordt uitgelegd en je er wellicht nog geen hol van begrijpt. Vanaf episode 3 kom je in een veel groter gebied, en gaat het allemaal wat sneller vooruit, en begint het verhaal ook wat meer steek te houden. Episode 4 is ook iets heel bijzonder, 'k zou zeker doorspelen tot je daar voorbij bent.
Denk dat ik het amper een uur gespeeld heb lol

Ik heb deel 1 ook ooit geprobeerd via ps plus, maar na 2 uur opgegeven, want ik snapte er niks van. Maar nu ik de posts van deel 2 zie passeren, kriebelt het toch om deel 1 een 2de kans te geven.

Ik rijd continu met mijne camion rond vol geladen met materialen.😅
Ziplines en andere dingen nog niet gebruikt. Alleen de wegen en monorail

Ik heb deel 1 ook ooit geprobeerd via ps plus, maar na 2 uur opgegeven, want ik snapte er niks van. Maar nu ik de posts van deel 2 zie passeren, kriebelt het toch om deel 1 een 2de kans te geven.
Ik heb de 1 een heel eind doorgespeeld en dan gestopt een paar maanden geleden.
Toen de 2 uitkwam het vorige spel terug opgepakt. Wat ik je nu ga zeggen zijn geen spoilers,
maar ik kan je nu wel vertellen dat als je het blijft spelen een bangelijke game ervaring gaat beleven.
Ik heb het zelfs nu nog niet uitgespeeld..

kon nergens lost cargo vinden bij the adventurer en moest ook zeker 15 missies doen in andere gebieden om eens een missie te krijgen ervoor,had ik dat geweten had ik het nooit als laatste gedaan
Kan evengoed toch andere locatie zijn ipv the adventurer? Random ofzo

De credits rolden net over het scherm, na 101u gespeeld te hebben.

WAT EEN SPEL!!

Death stranding is echt een unieke ervaring en ik ben zo blij dat ik ze allebei heb uitgespeeld.

Ik heb wel schrik om nu in een zwart gat te vallen qua games.
Er komt gewoon niks in de buurt van DS.

Ik kijk er naar uit om na mijn verhuis er verder mee aan de slag te gaan. Pff. Het knaagt elke dag maar met wat nog allemaal op de planning sta kan ik niet 100 genieten. Nog eventjes geduld :(.

Ik heb nu eens een delivery gedaan via mijn fast travel (zonder dat ik het wist eigenlijk); en je verliest blijkbaar veel score/punten voor uw sterren :/

Zolang je geen pakjes meehebt, mag je wel fast-travellen zoveel je wil.

Voor een "Recovery" moet je enkel iets ophalen, daar kun je dus eerst met fast-travel naartoe, om daarna met de cargo zelf terug te rijden.
Voor een "Elimination" moet je helemaal niets vervoeren, daar kan fast-travel in beide richtingen.

Nog wat tips waarmee het allemaal net iets sneller gaat:

Je krijgt bonuspunten voor het neutraliseren van vijanden en BT's.
Gewoon al door een oranje gebied rijden levert zelfs al een bonus op. Heb je meerdere orders bij, krijg je bonuspunten op al je orders.

Echt zoveel mogelijk meepakken.
Spreekt voor zich, maar vergeet ook niet de pakjes van andere spelers (onder Shared Locker, en ook in de Postboxes), orders die je opnieuw kunt doen, en uiteraard alle Lost Cargo die je tegenkomt onderweg.
Probeer ook orders te combineren. Als je dan toch met je kamion van Ghost Hunter naar Aeronautical rijdt, kun je evengoed ook iets meepakken voor de Chronobiologist, want je passeert daar toch.

Vergeet de Private Locker niet.
Als je zelf ooit pakjes hebt weggegeven aan andere spelers (Entrust Cargo, en kan ook via Postboxes) dan moet je het uiteindelijk wel nog zélf afleveren. Een pakje voor bvb. The Architect zal daar in je Private Locker zitten. Ook handig om weten, pakjes die waren beschadigd toen je ze weggaf, zijn terug 100% hersteld. En ook interessant, dieren voor de Animal Shelter worden wél automatisch ingeleverd.

Niet alles tegelijk afleveren.
Per inlevering ga je maximaal één ster omhoog. Verdiende likes gaan nooit verloren, maar je krijgt pas de volgende ster (en de bijhorende beloning) na het inleveren van een nieuw order. Heb je meerdere orders mee, dan kan het dus interessant zijn om eentje apart te houden.

Sommige locaties ga je pas een ster omhoog na een specifiek order.
The Adventurer heeft een behoorlijke lange wachttijd tussen elk order, dus als je bericht krijgt dat hij weer ergens vermist is, niet te lang wachten om hem te gaan zoeken. Ook bij de Ghost Hunter en Mr Impossible krijg je niet zomaar sterren.

Ik was al 2 keer begonnen met Death Stranding 1, en telkens ongeveer na zo'n 20uur laten liggen. Nu voortgezet, en Death Stranding Director's Cut op PC herbegonnen én uitgespeeld na zo'n 75uur. Prachtige game, maar qua pacing vond ik deze wel wat moeilijk. Pas nadat ik in Mountain Knot City terecht was gekomen en je HeartMan fysiek ontmoet vond ik de game eindelijk echt fascinerend qua storybuilding. Ik heb me misschien ook veel te lang bezig gehouden met alle roads te upgraden en 5 sterren proberen te behalen bij zoveel mogelijk settlements.

Either way, sinds Mountain Knot City was het een rollercoaster voor mij en erg van genoten. Dit weekend gezwikt, PS5 Pro gekocht en Death Stranding 2 begonnen. Prachtig tot nu toe, heb nog maar net de eerste 4 settlements in Mexico gelinkt, maar deze voelt alvast al een pak minder stroef aan om mee te beginnen dan 1. De graphics in deze zijn fénomenaal. Ongelofelijk wat hier op het scherm wordt getoverd.

Terug
Bovenaan