Heb nu niks te spelen maar met mijn premium kan ik wel de eerste spelen. Ik ben daar ooit aan begonnen ma al vrij snel opgegeven hoe lang duurt het ongeveer tegen dat je wat in de show geraakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nu niks te spelen maar met mijn premium kan ik wel de eerste spelen. Ik ben daar ooit aan begonnen ma al vrij snel opgegeven hoe lang duurt het ongeveer tegen dat je wat in de show geraakt.
Denk dat ik het amper een uur gespeeld heb lolEr zijn 2 gebieden. In het eerste gebied loop je vooral te voet en kan het wat traag aanvoelen, ook qua verhaal, aangezien er nog vanalles wordt uitgelegd en je er wellicht nog geen hol van begrijpt. Vanaf episode 3 kom je in een veel groter gebied, en gaat het allemaal wat sneller vooruit, en begint het verhaal ook wat meer steek te houden. Episode 4 is ook iets heel bijzonder, 'k zou zeker doorspelen tot je daar voorbij bent.
Ik heb de 1 een heel eind doorgespeeld en dan gestopt een paar maanden geleden.Ik heb deel 1 ook ooit geprobeerd via ps plus, maar na 2 uur opgegeven, want ik snapte er niks van. Maar nu ik de posts van deel 2 zie passeren, kriebelt het toch om deel 1 een 2de kans te geven.
Waar en hoe zat je vast?jammer genoeg een glitch bij mijn laatste base waardoor ik geen plat kan halen,100 uur grind en geen zin om helemaal opnieuw te beginnen
kon nergens lost cargo vinden bij the adventurer en moest ook zeker 15 missies doen in andere gebieden om eens een missie te krijgen ervoor,had ik dat geweten had ik het nooit als laatste gedaanWaar en hoe zat je vast?
Kan evengoed toch andere locatie zijn ipv the adventurer? Random ofzokon nergens lost cargo vinden bij the adventurer en moest ook zeker 15 missies doen in andere gebieden om eens een missie te krijgen ervoor,had ik dat geweten had ik het nooit als laatste gedaan
Ja uiteraardWat ook wel ergens logisch is he
Hmmm toch niet overal want bij sommige krijg ik toch ne hoop punten erbij ook als ik het met de fast travelWat ook wel ergens logisch is he
Yup, maar wel minder. Vanaf je dat teken krijgt van de Magellan, krijg je minder punten. Ale zo heb ik het toch begrepenHmmm toch niet overal want bij sommige krijg ik toch ne hoop punten erbij ook als ik het met de fast travel
Dat einde van chapter 9zal het nog vetter worden???