Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ik net het leukste, ik had zelf blijkbaar missies gedaan die blijven terug keren (zonder dat ik het wist).Death Stranding was cinematisch heel mooi, maar gameplay was boring as f...
Niet volgehouden, helaas. Deze pas ik dan ook voor.
Gast, wat is eigenlijk uw probleem?Speelt ge een spel liever omdat anderen het een hoge score gegeven hebben dan?
Het is gewoon voor de fun om te gokken welke score die game gaat krijgen. Ik speel het sowieso, ongeacht de score. Het is gewoon een leuke gok, terwijl uw reactie letterlijk niks bijdraagtVraag me eerder af waarom ge dit zo naar uzelf trekt, terwijl mijn opmerking vrij luchtig en algemeen was..Gast, wat is eigenlijk uw probleem?Het is gewoon voor de fun om te gokken welke score die game gaat krijgen. Ik speel het sowieso, ongeacht de score. Het is gewoon een leuke gok, terwijl uw reactie letterlijk niks bijdraagt

Dat snap ik, ik heb niks tegen reviews eh, kunnen zeer nuttig zijn voor games die je op het eerste zicht niks zeggen.Expedition 33 had ik bijvoorbeeld nooit een kans gegeven als de reviews niet zo lovend waren, omdat turn-based mij weinig zegt.
Wordt te vaak vergeten, maar Mindseye bvb trok mij wel aan, tot ik de reviews (of gebrek aan) zag -> links laten liggen.Ik vind het inderdaad wel leuk om naar de score te gokken, maar laat mijn mening er meestal eigenlijk niet van afhangen. Kan soms wel helpen over twijfelgevallen. Expedition 33 had ik bijvoorbeeld nooit een kans gegeven als de reviews niet zo lovend waren, omdat turn-based mij weinig zegt. Dat blijkt nu een van mijn favorieten ooit te zijn.
Daar ben ik in de val getrapt en zal mijn miskoop van 2025 worden vrees ik, user reviews allemaal goed, maar het moet u nog liggen ookIk vind het inderdaad wel leuk om naar de score te gokken, maar laat mijn mening er meestal eigenlijk niet van afhangen. Kan soms wel helpen over twijfelgevallen. Expedition 33 had ik bijvoorbeeld nooit een kans gegeven als de reviews niet zo lovend waren, omdat turn-based mij weinig zegt. Dat blijkt nu een van mijn favorieten ooit te zijn.
Je gaat er dicht bij zijn precies. Zit momenteel op 90 na toch al een aanzienlijk aantal reviews. Had ik eigenlijk niet verwacht. Misschien toch nog eens de eerste proberen.Gok gemiddeld 90,4 voor de 2de op metacritic... Benieuwd
Ooww yess. Join the family.Op de release van Death Stranding 2, heb ik eindelijk Death Stranding uitgespeeld. Het is wel een marathon geweest want ik dacht dat het gedaan zou zijn bij Episode 9: Higgs, boy was I wrong
DS2 wordt hier insta-buy van zodra hij op de PC verschijnt.

relaxerend

Zijn centen niet waard.Normaal komt vandaag de CE toe, ben eens benieuwd.