De game is tenminste erbij en niet die bullshit gelijk bij ghost of Yotei waar er geen game bijzit…Kheb het gekocht maar is echt wel de meeste over priced CE ooit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De game is tenminste erbij en niet die bullshit gelijk bij ghost of Yotei waar er geen game bijzit…Kheb het gekocht maar is echt wel de meeste over priced CE ooit
bij death stranding ist ook een code zonder disc ...De game is tenminste erbij en niet die bullshit gelijk bij ghost of Yotei waar er geen game bijzit…
Idd. Zelfde overpriced bs als Yotei ^^'bij death stranding ist ook een code zonder disc ...
Beetje een dubbele, sommige stukken ja.. Sommige stukken neen..Ma holy smokes! Hoe fucking vet ziet dit er wel niet uit!? Die graphics zijn toch insane! Ziet er gewoon subliem uit!![]()
Misschien kan je beter de game gewoon skippen...Beetje een dubbele, sommige stukken ja.. Sommige stukken neen..
Hopelijk geen fakteur gevoel als in deel 1.
Neen dat gaat niet.. Ben opgegroeid als 1980 boy.. met de magie van Mgs 1.. Het wachten op ps2 en msg 2...voor mij blijft Hideo een God... En verder ga ik het beschaafd houden.Misschien kan je beter de game gewoon skippen...

@Goldrusher Binnenkort kunnen we terug een zipline network uitbouwen

Dit ga ik toch nog eens nodig hebben inderdaad xD

tot waneer is embargo voor de review?
Morgen 14utot waneer is embargo voor de review?

Speelt ge een spel liever omdat anderen het een hoge score gegeven hebben dan?Gok gemiddeld 90,4 voor de 2de op metacritic... Benieuwd