Death Stranding 2: On the Beach

This is it boys!

Wow... why the hell betalen wij in Europa €70 meer voor hetzelfde... $200 vs €250.

Laatst bewerkt:
Ik heb de eerste gespeeld maar voor een uur of 6. Geraakte op een bepaald moment niet meer uit een gebouw en ben ermee gestopt. Is het de moeite om door te zetten of niet? Ik hou wel van quirky games als dit en de tijd ervoor vond ik best leuk maar gametime is beperkt en ik moet keuzes maken.

Is het de moeite om door te zetten of niet?
Lastig te zeggen in iemand anders zijn plaats voor speciallekes zoals dit spel.

Ik heb hem 3x gekocht.
Ps4 uitgespeeld, pc versie uitgespeeld een paar jaar later op mijn (oude) pc hardware omdat het er nog veel beter uitzag dan op ps4.
En onlangs nog eens de pc director cut gekocht omdat het maar 10 euro was.

En nu met de feedback in deze thread begint het te kriebelen om de director cut eens van tussen mijn library te halen.
Dus als je het mij vraagt... :biglaugh:

De 1 eens teruggezocht in mijn (online) library, staat nu wel bij ps plus extra dacht ik, maar zou ik deze dan toch op disc gehad hebben? Want heb hem gespeeld. Ik ga nog is moeten gaan zoeken of ik hem niet terug kan vinden. Ik kan het mij eerlijk gezegd niet meteen herinneren

Altijd aant twijfelen om die eerste te kopen. Op basis van gameplay: dit doet mij qua sfeer nog het meest denken aan Arrival en Blade Runner 2049 van Denis Villeneuve. Is het dat ook dat ik er bij moet verwachten?

Laatst bewerkt:
Sinds 1998 in de ban van Hideo kojima met zijn Metal Gear Solid reeks.

Bijna 30 jaar later en nog steeds levert die geschift werk af. Hoe hij spel en film (en muziek) zo verweefd in elkaar. Buiten categorie imo.

Zonder twijfel aankoop op dag 1.

1 Was een unieke ervaring die nog lang zal bijblijven, de opvolger ziet er van hetzelfde kaliber uit.
Wat een trailer... :love2:

Ik moet deel één echt nog eens een kans geven, ik was enorm geïntrigeerd door het verhaal maar de gameplay kon me echt niet bekoren. Na een uurtje of vijf al aan de kant gelegd.

Kan ik naar deze trailer kijken zonder (grote) spoilers over deel één te zien?

Deel 1, eerste poging kwam ik er niet in. Was ergens geraakt tot je het water over moest.
poging 2 nog een kans gegeven op PS5 met de directors cut, en eens je door die eerste uren van "punt a tot b en terug" bent, wordt de game echt zalig!

Deze wil ik zeker en vast spelen!

Holy shit wat een trailer!

De eerste was vrij klote tot chapter 3 maar dan wow wat een spel.
Amai kijk hier nu wel naar uit na deze trailer.

Terug
Bovenaan