Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NicheZonde dat al deze technologie in zo'n niche spel zit. Na een uur dwaas rondlopen afgezet.

No clue wat dat er mee te maken heeft, zo veel games worden niet uitgespeeld. En de reden dat het verkoopt maakt ook niks uit eh. 10 mil sales is 10 mil sales. Het is niet omdat jij het niet goed vind dat het daarom slecht of niche is.Verkocht ja, door supermooie trailers en de naam Kojima. Maar uitgespeeld? Enfin, smaken verschillen en deze voelde ik niet.
Veel gradatie tussen zwart en wit eh, maar je profiel foto reflecteert wel goed hoe je naar de ding kijkt xDKlopt allemaal. Ik bedoelde vooral dat dit geen spel is voor het grote publiek dus dat het straf is dat ze voor lijken te lopen qua techniek tegenover de megagrote IP's. Maar bon Souls games beschouw ik ook als voor de diehard gamer en zeker niet voor iedereen maar die verkopen ook als zoete broodjes dus qua cijfers blijkt dat toch wel voor iedereen als je die logica volgt.

In that case...In me vriendengroep dat ik mee game hebben dit allemaal niet gespeeld.
En had mijn grootmoeder wielen gehad was ze een fiets.Moest deze game maar gewone graphics hebben en niet zoveel goeie acteurs hebben had het nooit zo goed verkocht.
Je kreeg echt het gevoel van opluchting en een moment van bezinning van al die crazy sh*t dat ge hebt meegemaakt 

Zeker. Na een 5 tal uren spelen ga je beginnen te beseffen dat het een must play is. Zo verfrissend, verslavend en rustgevend om te spelen. En dan voor je het weet ben je 30 uren verder...Ik ben eens begonnen aan ds1 ma naar uurwerk opgegeven, volgens mij moest ik even door zetten als ik al die positieve commentaar lees. Mss toch nog een een kans geven ?