Death Stranding 2: On the Beach

ik wil vergelijking zien met de PS5 vs PS5 Pro, zo dat ik weet of ik mij een Pro moet aanschaffen voor de release.....

Laatst bewerkt:
Altijd aant twijfelen om die eerste te kopen. Op basis van gameplay: dit doet mij qua sfeer nog het meest denken aan Arrival en Blade Runner 2049 van Denis Villeneuve. Is het dat ook dat ik er bij moet verwachten?

Ik heb de eerste (gedeeltelijk) gespeeld. Niet gestopt om dat ik het niet leuk vind, maar aandacht is naar iets anders gegaan en ik ben echt slecht om dan games terug op te pakken 😅

Maar nu dat je het zegt vind ik dat het inderdaad wel een beetje die sfeer heeft.

Heb wel ff een samenvatting nodig gehad om alles opnieuw te begrijpen van DS1. 't Is van op PS4 geleden. Maar eigenlijk begreep ik het toen ook niet helemaal :unsure:. Zeer van genoten maar een replay is er nooit van gekomen.

Nieuwe trailer ziet er alleszins epic uit. Idd wel sterke MGS verwijzingen daar. Ik verwacht niet dat daar méér gaat achter zitten. De story van DS op zich heeft die link niet nodig. Maar 't is Kojima, who knows.

En we zijn weer vertrokken maar nu met de directors cut op pc!

Move over, warm pizza's coming through!

Schermafbeelding-2025-03-11-112402.png

Ik heb nog eens een poging gedaan maar ik moet echt doorbijten. Je hebt dat waanzinnige bizarre en spectaculaire verhaal maar de gameplay is dan weer traag en eentonig, bijkomende zitten er vele essentiële elementen achter vreselijke menu's. Nee het ligt me echt niet maar ik ga proberen doorbijten want ik wil weten hoe de vork in de steel zit. Het zou beter beter worden vanaf een bepaald punt maar ik zie het voorlopig niet :lol: :headshake:

Ik heb nog eens een poging gedaan maar ik moet echt doorbijten. Je hebt dat waanzinnige bizarre en spectaculaire verhaal maar de gameplay is dan weer traag en eentonig, bijkomende zitten er vele essentiële elementen achter vreselijke menu's. Nee het ligt me echt niet maar ik ga proberen doorbijten want ik wil weten hoe de vork in de steel zit. Het zou beter beter worden vanaf een bepaald punt maar ik zie het voorlopig niet :laugh: :headshake:
Doordoen, het is echt de moeite.

Als het een beeldje had geweest van Sam en Lou dan had ik zowiezo de CE gekocht.
Maar het beeldje spreekt me niet zo aan.

Stel u voor da ge zo’n embryo baby krijgt. Uw vrouw/vriendin ga denken dat ge ne psychopaat zijt 😂

Terug
Bovenaan