Op het einde van die trailer toch Solid Snake vibe
Ben blij dat ik niet alleen ben die dit gevoel had. Ik kijk oprecht uit naar deze game !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het einde van die trailer toch Solid Snake vibe

Wrs gewoon betere RTik wil vergelijking zien met de PS5 vs PS5 Pro, zo dat ik weet of ik mij een Pro moet aanschaffen voor de release.....
Altijd aant twijfelen om die eerste te kopen. Op basis van gameplay: dit doet mij qua sfeer nog het meest denken aan Arrival en Blade Runner 2049 van Denis Villeneuve. Is het dat ook dat ik er bij moet verwachten?

. Zeer van genoten maar een replay is er nooit van gekomen.

Doordoen, het is echt de moeite.Ik heb nog eens een poging gedaan maar ik moet echt doorbijten. Je hebt dat waanzinnige bizarre en spectaculaire verhaal maar de gameplay is dan weer traag en eentonig, bijkomende zitten er vele essentiële elementen achter vreselijke menu's. Nee het ligt me echt niet maar ik ga proberen doorbijten want ik wil weten hoe de vork in de steel zit. Het zou beter beter worden vanaf een bepaald punt maar ik zie het voorlopig niet![]()
![]()
tis idd duur voor wat er maar in zit.Kheb het gekocht maar is echt wel de meeste over priced CE ooit
Ik ben eerder blij dat het dit is en niet een beeltje van een personageAls het een beeldje had geweest van Sam en Lou dan had ik zowiezo de CE gekocht.
Maar het beeldje spreekt me niet zo aan.

Bij de schoonouders op de schouw zetten op 1 april, dat zou ik daarmee doen.Stel u voor da ge zo’n embryo baby krijgt. Uw vrouw/vriendin ga denken dat ge ne psychopaat zijt![]()
Dat was de eerste CE eh... xDStel u voor da ge zo’n embryo baby krijgt. Uw vrouw/vriendin ga denken dat ge ne psychopaat zijt![]()