Action PS5 Death Stranding 2: On the Beach

nooit een fan geweest van rare kojima maar na death stranding ben ik wel een beetje fan geworden :unsure:
Death Stranding is eigenlijk een "copy" van Metal Gear Solid. Different story maar zelfde opbouw. Story, cinematics, dezelfde vreemde kronkels gaandeweg het verhaal, die muziek, die sfeer.

MGS is ook gewoon een meesterwerk aka "kunst" in gaming history. Trage gameplay, stealth moet u misschien liggen, en het feit dat een halve film is :D

Blijft voor mij beste game reeks aller tijden. Ja beter dan uncharted en Last of Us :p
 
Ik moet toch nog eens een poging wagen voor DS1, nooit verder geraakt dan een uurtje of 4. Verhaal leek me interessant maar de gameplay lag me echt niet. Je weg banen door de wereld was wel ok maar dat gemicromanage van al die bagage vond ik maar niet.
 
Kzou nu niet zeggen dat DS een copy is van MGS. Het is heel normaal dat je een zelfde gevoel of flow voelt in een game ontworpen door dezelfde director. Dat zie je ook bij veel gekende goeie regisseurs of andere game directors. Bepaalde invloeden of sferen gaan in elkaar overvloeien, maar ik vind DS aan zich totaal geen MGS. Want MGS vind ik persoonlijk minder mijn ding, maar DS vind ik echt fenomenaal en super plezant/ontspannend.
 
Death Stranding is eigenlijk een "copy" van Metal Gear Solid. Different story maar zelfde opbouw. Story, cinematics, dezelfde vreemde kronkels gaandeweg het verhaal, die muziek, die sfeer.

MGS is ook gewoon een meesterwerk aka "kunst" in gaming history. Trage gameplay, stealth moet u misschien liggen, en het feit dat een halve film is :D

Blijft voor mij beste game reeks aller tijden. Ja beter dan uncharted en Last of Us :p
Voor mij was syphon filter toen beter.
MGS 2 was voor mij als 15jarige bij de release toen ook gewoon een pak minder of deels een teleurstelling tov de 1.
De rest nadien ook nooit gespeeld. Ondanks de topper dat de 1 was en is.
Last of us 1 is kwa cinema en drama voor mij beter dan mgs. Zelfs bepaalde scenes in rdr2 zijn beter.. nuja das allemaal subjectief he
 
Ik vond die eigenlijk verschrikkelijk vergeleken met 1-2-3-4 :unsure:

Maar staat al een tijdje op mijn lijst om eens een tweede kans te geven.
Mja, vergeleken met de vorige games is het idd een mindere. En zoals Scifo zegt, spel was nog niet volledig af. Maar qua gameplay, damn, weinig stealth games die qua mogelijkheden in de buurt komen. Vond het echt super verslavend destijds om te spelen. En die engine was zooo goed! Ground zeroes was echt een pareltje en was cross gen. Dus nog PS3 ook. Super indrukwekkend. Phantom pain zo groots en 60 frames locked. Géén één spel deed dat! Jaren erna zelfs niet.
Maar idd, de vorige mgs games zijn wel beter vind ik ook.
 
Met DS 1 serieus moeten doorbijten. Achteraf heel content dat ik het gedaan heb. Geweldige ervaring waarvan de soundtrack me heel lang zal bijblijven.

Laat DS 2 maar komen.
 
"Mom, can we have Mymir?"
"No, we have Mymir at home!"


GFNSUlqW8AAmmU8

Also: ligt het aan mij is uw crew in deze game gekleed gelijk SS'ers?
 
Wat is er zo goed aan ds1 , ben daar ooit eens aan begonnen maar na een uur weg gelegd.
Gewoon het totaal plaatje.

De wereld/sfeer + de bijhorende muziek maakte het voor mij echt een aangename omgeving om mijn in af te sluiten. Het verhaal start heel verwarrend en gaat precies nergens naartoe, maar het loont om echt goed op te letten en het helemaal uit te zitten. Het einde raakte mij toch wel wat + weer die god damn muziek!! ( RIP trouwens, de zanger is in 2021 overleden ).

Ik kan die ervaring eigenlijk niet goed uitleggen, maar het voelde echt gewoon goed.

 
Wat is er zo goed aan ds1 , ben daar ooit eens aan begonnen maar na een uur weg gelegd.
Je moet het wel wat tijd geven, pas na de "tutorial" zone was ik echt hooked. Het is gewoon een unieke game, de sfeer, muziek, landschappen waar je dan door het moeilijke terrein met allerlei tools tot je beschikking leveringen moet doen, dat samen met de online ervaring maakte dit toch een van mijn favoriete games op de PS4.
 
Ben ineens opnieuw begonnen met Death Stranding Director's Cut op de PS5 na deze trailer gezien te hebben. Nooit kunnen uitspelen op PS4. Wat een heerlijke sfeer toch :love:
 
Moet er toch ook eens deftig aan beginnen. Nooit verder dan een paar uur geraakt. Vind de muziek en sfeer nochtans ook geweldig en heb ook wel een crush op Léa Seydoux :).
 
Ik was eerst ook heel sceptisch over Death Stranding. Maar toen ik het effectief begon te spelen en uiteindelijk uitgespeeld had, besefte ik dat ik nooit mag en nooit meer zal twijfelen aan Hideo Kojima.
Metal gear games waren al fantastisch en Death Stranding was zo een verfrissing qua game. Super verslavend ook om te spelen eens je er in zat. Ook super content dat een nieuwe 'Metal Gear' al is aangekondigd voor ps6. Blij dat Kojima blijft doorgaan 😍.
 
Terug
Bovenaan