D
Deleted member 3056
Guest
VitamineE olie al eens geprobeerd?Nogal stevige allergie aan geurstoffen in zeep hier. Zou blijkbaar een bijproduct van de afbraak van geurstoffen zijn waar ik heftige jeuk van krijg en waarvan ik tot bloedens toe zit te krabben.
Vroeger alle soorten Sanex, Dove, Sunlight, Marseille, natuurwinkel shizzle zepen geprobeerd. Telkens jeuk na een week of 2. Axe of Rituals zepen kan ik al helemaal niet gebruiken. Of toch niet meer dan 1 of 2 keer.
Toevallig dan via via eens Dudu Osun (zwarte zeep) gekregen, gekocht op de markt in DakarWerkt super goed voor mij, enkel de huid kan er wat droog van worden. De afgelopen jaren heb ik op reis telkens 5 blokken meegenomen en daar kom ik net geen jaar mee toe.
Voor m´n haar gebruik ik 1 a 2 keer per week Head&Shoulders. Kledij was ik hier apart (aparte wasmand voor mij) met Le Chat. En simpelweg weinig zeep gebruiken.
Werkt super goed voor mij, enkel de huid kan er wat droog van worden. De afgelopen jaren heb ik op reis telkens 5 blokken meegenomen en daar kom ik net geen jaar mee toe.