_Pe_
Well-known member
Ik heb er ook geen probleem mee hoor. En inderdaad, het merendeel is gewoon vriendelijk tout court. Op de enkele uitzondering na natuurlijk. Het valt mij trouwens op dat het er in Wallonië veel gemoedelijker aan toe gaat dan hier.
Ik haalde die e-bikes gewoon aan om te zeggen dat het tegenwoordig helemaal geen schande meer is om met een e-bike te rijden. Daarom ook dat ik er meer en meer over nadenk om er zelf eentje aan te schaffen. Zeker omdat ik heel vaak in Wallonië zit te fietsen. Geen zin om elke keer een martelgang te ondergaan om binnen te raken.
Ik heb misschien met 80% wat overdreven, maar 20% is dan weer veel te laag. Volgens mij beschikte toch minimum de helft van de deelnemers over een e-bike. Hier is nog iemand op't forum die daar geweest is. Misschien laat die nog weten wat hij er van denkt
.
In elk geval valt het mij op dat, wanneer je aan die echt lange afstanden begint, er minder en minder e-mtb's bij zijn. Een paar weken geleden de 75 km Millman trail gedaan in Echternach en daar waren bijna geen e bikes te bespeuren. Op die tocht heb ik trouwens ook veel minder last gehad dan gisteren. Precies of ik daar gewoon veel meer tijd had om uit te rusten tussen de inspanningen in.
Ik haalde die e-bikes gewoon aan om te zeggen dat het tegenwoordig helemaal geen schande meer is om met een e-bike te rijden. Daarom ook dat ik er meer en meer over nadenk om er zelf eentje aan te schaffen. Zeker omdat ik heel vaak in Wallonië zit te fietsen. Geen zin om elke keer een martelgang te ondergaan om binnen te raken.
Ik heb misschien met 80% wat overdreven, maar 20% is dan weer veel te laag. Volgens mij beschikte toch minimum de helft van de deelnemers over een e-bike. Hier is nog iemand op't forum die daar geweest is. Misschien laat die nog weten wat hij er van denkt
.In elk geval valt het mij op dat, wanneer je aan die echt lange afstanden begint, er minder en minder e-mtb's bij zijn. Een paar weken geleden de 75 km Millman trail gedaan in Echternach en daar waren bijna geen e bikes te bespeuren. Op die tocht heb ik trouwens ook veel minder last gehad dan gisteren. Precies of ik daar gewoon veel meer tijd had om uit te rusten tussen de inspanningen in.

) en met die lage velgen hoop ik gewoon meer stabiliteit te hebben in de afdalingen en moest het nu eens echt heel veel wind zijn gewoon hier in de buurt. Ik zou zoveel mogelijk met de standaard wielen rijden uiteraard. De maat van de fiets is small dus remschijven dan ook beiden 160mm?