phate_13
Well-known member
Die vraagt u of dat de voorgeschreven training was die ge gedaan hebt of niet.JOIN vraag: Iemand die weet wat de ‘suggested workout’ toggle doet in het feedback scherm bij manuele (outdoor) activiteiten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vraagt u of dat de voorgeschreven training was die ge gedaan hebt of niet.JOIN vraag: Iemand die weet wat de ‘suggested workout’ toggle doet in het feedback scherm bij manuele (outdoor) activiteiten?
Dank!Die vraagt u of dat de voorgeschreven training was die ge gedaan hebt of niet.
Op aliexpress?Heb mijne Canyone met Paypal betaald, en week erna had ik hem al
'T is een preorder dus week er na kan in mijn geval al niet. Is pas voorzien voor half mei.Heb mijne Canyone met Paypal betaald, en week erna had ik hem al
Ik pak wel niet altijd tempus fugit eh!Zegt natuurlijk weinig als Zwift gebruikt.

Dacht dat je 2 weken voor de levering pas de betalingsuitnodiging kreeg.Voor mensen die al eens een Canyon gekocht hebben, hoe werkt die vooruitbetaling precies? Ik verwachtte dezelfde week nog een betalingsmail eigenlijk maar tot zover niets ontvangen.
Die remmen begrijp ik wel, maar de rest stoort me minder. Ik zit veel liever in slechte omstandigheden buiten dan op Zwift. Maar da’s voor iedereen anders natuurlijk.Leuk is dat toch ook niet?
Ik heb geen enkel probleem met eens een gillet aan te doen als het onderweg begint te regenen, maar op zo´n slechte dagen?
Het water dat langs de verluchting in u schoenen naar binnen komt, u drijfnatte sokken die je een paar uur voelt 'soppen' in u schoenen, remmen die niks doen (ik heb nog velgremmen), uwen bril die constant vol vuiligheid hangt... nee, ik kan mij leukere dingen inbeelden.

Zegt natuurlijk weinig als je Zwift gebruikt.Dus het gros zijn allemaal virtuele HM's.
ja, als je uw trainer realism op 100pct zet kan ik mij dat wel inbeelden. Anders ga je veel eenvoudiger een hoge cadans kunnen aanhouden dan je op een echte klim kan (met een semi-compact bv)Even serieus: ik stond ervan versteld hoe gelijkaardig de inspanning van Alpe de Zwift beklimmen is, aan die van een echte beklimming van een uur in de Alpen.
Groot verschil waarschijnlijk ook tussen mtb (waar je langer hogere cadans zult kunnen aanhouden) en koersfiets. Geen ervaring met koersfiets hier.ja, als je uw trainer realism op 100pct zet kan ik mij dat wel inbeelden. Anders ga je veel eenvoudiger een hoge cadans kunnen aanhouden dan je op een echte klim kan (met een semi-compact bv)

Wat heb je mss nodig?iemand van de Limburg die mij een crankstel kan wisselen? heb dat materiaal niet daarvoor
Maakt toch weinig uit? Zelfs als dat 5000km Tempus Fugit is, is dat nog altijd het equipvalent van pakweg 3500km. Das toch vrij behoorlijk eind april imo. En om eerlijk te zijn: als je de mentale veerkracht hebt om 5000km op datzelfde saaie rondje te rijden spreekt dat ook al voor u. Als je op Zwift ook het klimwerk niet schuwt moet dat kwa inspanning zeker niet onder doen voor elk weekend 200km met de club in de polder te gaan rijden zonder ne meter kop te doen, integendeel. En zo zijn er ook veel.Zegt natuurlijk weinig als Zwift gebruikt.
Zelfs dan is er weinig verschil. In het echt moet je wel schakelen in de haarspelbochten waar je op Zwift bij lage trainer difficulty setting gewoon kan doorduwen op 1 verzet. Alpe du Zwift is inderdaad vrij gelijkaardig aan Alpe d'Huez.ja, als je uw trainer realism op 100pct zet kan ik mij dat wel inbeelden. Anders ga je veel eenvoudiger een hoge cadans kunnen aanhouden dan je op een echte klim kan (met een semi-compact bv)
Het klopt toch? Vanaf 15 op de baan tenzij het fietspad het niet toelaat? Of mis ik iets?![]()
11 wielertoeristen in Kortenaken beboet voor rijden op de weg: "Met minder dan 15? Dan moet je op het fietspad rijden" | VRT NWS Nieuws
Tijdens een controleactie van de politiezone Hageland zijn afgelopen weekend 65 fietsers beboet, onder hen een groepje van 11 wielertoeristen. Zij zijn op de bon geslingerd voor het rijden op de weg in plaats van op het fietspad. "De verkeersregels zijn duidelijk, pas wanneer je met een groepje...www.vrt.be
De politie kent dus zelf de regels niet
Wat heb je mss nodig?
Dat gezegd zijnde hoort een groep van 10 man ook eigenlijk al niet meer op een fietspad/jaadpad thuis. Zorgt alleen maar voor nóg gevaarlijkere situaties.Tijdens die controles hebben we wel rekening gehouden met de staat van het fietspad. We kunnen niet verwachten dat er gefietst wordt op een fietspad in slechte staat, waar mensen hun leven moeten riskeren.
Maakt toch weinig uit? Zelfs als dat 5000km Tempus Fugit is, is dat nog altijd het equipvalent van pakweg 3500km. Das toch vrij behoorlijk eind april imo. En om eerlijk te zijn: als je de mentale veerkracht hebt om 5000km op datzelfde saaie rondje te rijden spreekt dat ook al voor u. Als je op Zwift ook het klimwerk niet schuwt moet dat kwa inspanning zeker niet onder doen voor elk weekend 200km met de club in de polder te gaan rijden zonder ne meter kop te doen, integendeel. En zo zijn er ook veel.
Zelfs dan is er weinig verschil. In het echt moet je wel schakelen in de haarspelbochten waar je op Zwift bij lage trainer difficulty setting gewoon kan doorduwen op 1 verzet. Alpe du Zwift is inderdaad vrij gelijkaardig aan Alpe d'Huez.
Het grootste verschil is wrs de temperatuur, Alpe du Zwift rijdt je bij een gematigde temperatuur. Bij Alpe d'Huez wordt je met een beetje pech zachtjes gekookt aan 40° beneden in Le Bourg-d'Oisans...
wou een vermogensmeter kopen online![]()
11 wielertoeristen in Kortenaken beboet voor rijden op de weg: "Met minder dan 15? Dan moet je op het fietspad rijden" | VRT NWS Nieuws
Tijdens een controleactie van de politiezone Hageland zijn afgelopen weekend 65 fietsers beboet, onder hen een groepje van 11 wielertoeristen. Zij zijn op de bon geslingerd voor het rijden op de weg in plaats van op het fietspad. "De verkeersregels zijn duidelijk, pas wanneer je met een groepje...www.vrt.be
De politie kent dus zelf de regels niet
Wat heb je mss nodig?