Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er stond soms een nijpend windje. ‘Vestje open, vestje toe’ x 50.Navenant dat het vandaag zonnig was toch serieus koude tenen gehad!
@poeperman ik heb dat simpel opgelost, ik heb haar haar koersbroek laten aantrekken en heb ze 3u op sleeptouw genomen![]()
Vorige week luisterde je beter!Toertje gedaan op GPS met Scotty in de Vl Ardennen (blijkbaar was er ook een grote Cyclo vandaag, de reuzen van Vlaanderen, dus geregeld iemand die riep 'ey 't is hier naar links é' waar ik een andere kant opging).
benieuwd!Deze middag wel de Redshift Shockstop stuurpen
zelfs)
Gisteren eerste 'serieuze' rit gedaan na een korte testrit zaterdag.benieuwd!
Ultegra R crank
www.bike-discount.de
Gisteren eerste 'serieuze' rit gedaan na een korte testrit zaterdag.
50km Oost-Vlaams mountainbiken, dat geeft een indicatie van het terrein: slechte boerenwegels vol met putten (en iets teveel modder naar mijn goesting - niet geheel buiten het verwachtingspatroon op een dag als gisteren).
De werking van de Shockstop is heel duidelijk wanneer je eens een grote put inrijdt of ergens een serieuze schok moet incasseren; de grootste impact wordt weggenomen zodat je de schok veel minder door je lijf voelt. Je voelt dan echt de stuurpen meeveren/bewegen.
Bij het offroad rijden op oneffen wegen tegen hogere snelheid (minder grote impact dus) merk je duidelijk dat er 'iets' gebeurt. Het was opmerkelijk makkelijker om op hogere snelheid te blijven doordat je positie op de fiets constanter is doordat de schokken minder doorkomen.
Er zit wel een redelijk verschil op demping afhankelijk van de positie waar je je stuur vasthoudt: met de handen op de shifters is het effect het grootst (logischerwijs gezien de hefboom daar groter is). Ik rijd met een krom stuur, in geval van een flat bar zal dat verschil uiteraard er niet zijn. Je de mate van demping zelf kiezen door andere elastomeren te installeren (worden mee geleverd), het proces is behoorijk simpel maar je moet wel je stuur van de stuurpen halen om elastomeren te wisselen.
Ik had er lang over getwijfeld om de stuurpen aan te schaffen, maar ik vind het wel echt een meerwaarde op ruiger parcours. Ik kan me voorstellen dat het echt een godsgeschenk is op meerdaagses wanneer je de stress op je lichaam wil beperken. In combinatie met eeSilk, die ik nu ook voor het eerst op mtb-parcours heb getest, is mijn comfort serieus verbeterd.
correct.Ik neem aan dat het hier over jouw Cutthroat gaat?
Daarvoor stond er toch net iets teveel wind. Gabba korte mouwen en beenstukken vond ik prima.Vandaag voor de eerste keer in zomertenue dit jaar. Echt genieten.
. I'll be back.Heb er hier ook zo een, grindwegje door bos en op einde houten brug. Zelfs met koersfiets nog niet gehaaldDaarvoor stond er toch net iets teveel wind. Gabba korte mouwen en beenstukken vond ik prima.
Op een veldweg met de wind in de rug een KOM aangevallen. Eerste 40 seconden aan 45,9 gemiddeld, jammer genoeg begonnen er toen mega veel plassen te staan. Van links naar rechts, schuiven, in de remmen voor een diepe plas, voet uitklikken, bijna op mijn gezicht gaan. Uiteindelijk 37,9 gemiddeld en de KOM met 1 seconde gemist, heb ik daarvoor mijn lijf en leden geriskeerd. I'll be back.

Update: Wahoo support vertelde me om eens met een krachtigere charger te laden. Ik doe dat altijd met van die kleine 1A USB chargers, maar het zou minstens 3A moeten zijn. Een nachtje aan zo'n krachtige charger en mijn Bolt is zo goed als nieuw. Na 8u navigeren met hrm geconnecteerd nog met 40% thuis gekomen.Hoe zit het met de batterij? Ik heb een 7-tal jaar de Bolt V1 en de batterij begint mij tegen te steken.
20% per uur is geen uitzondering. Als ik de specs bekijk, lijkt de batterij niet verbeterd.
Vreemd dat dat uitmaakt, je zou toch denken 'batterij vol is vol'?Update: Wahoo support vertelde me om eens met een krachtigere charger te laden. Ik doe dat altijd met van die kleine 1A USB chargers, maar het zou minstens 3A moeten zijn. Een nachtje aan zo'n krachtige charger en mijn Bolt is zo goed als nieuw. Na 8u navigeren met hrm geconnecteerd nog met 40% thuis gekomen.