De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Je hebt misschien nog bv. Wahoo en Look. Leek me in eerste instantie wat raar om Shimano en SRAM te combineren 😂
Is weinig raar aan hoor :P
Zo zijn er mensen die met speedplay of look rijden en Shimano schoenen dragen.
Shimano maakt veel uiteenlopende zaken en je moet dat los van elkaar zien in feite.
Hun pedalen zijn goed en hun schoenen zijn goed, alleen zijn het producten die niet voor iedereen zijn.

Dat is net het voordeel dat merken hun eigen aanpak hebben, zo is er wat concurrentie en heb je wat meer keuze als consument.

Sommige zijn beter met Shimano dan met Look? Waarom Nike kopen als Adidas aan betere prijs staat? :unsure:
Is dat eerste een feit vermomd als een vraag, of een echte vraag? Omdat de Nikes misschien mooier/cooler zijn/beter passen? En waarom wordt mijn vraag beantwoord met 2 andere vragen? :unsure: :tongue:

“Als je de purist..” was gewoon een vraag 😉

Sommige zijn beter met Shimano dan met Look? Waarom Nike kopen als Adidas aan betere prijs staat? :unsure:
Purist was niet als belediging bedoeld. Maar sram heeft time gekocht dus dat zijn de meest merk passende pedalen. Shimano met SRAM mengen is voor sommigen zoals vloeken in een kerk maar de meesten gaan het nooit opmerken.

Purist was niet als belediging bedoeld. Maar sram heeft time gekocht dus dat zijn de meest merk passende pedalen. Shimano met SRAM mengen is voor sommigen zoals vloeken in een kerk maar de meesten gaan het nooit opmerken.
Een collega heeft 105 derailleurs en shifters met KMC ketting en een force crankset.
Dat is vloeken in de kerk :P

Ik denk dat 25% van de mtb-ers rijdt met shimano groepset, of remmen, en een rockshox (= sram) vering...

Zeg eens tegen de Niels dat em u een dikke prijs maakt op een setje dt swiss.
Heb hem bij eenmanszaak binnengestoken (heeft nog voor dt Swiss gewerkt).

Heb bij Niels wel quasi alles via verzekering of 'het is maar net gemaakte gedaan dus heeft me slechts 1 keer iets gekost :p

En als het nu niet in orde is dan ga ik voor andere velg of wiel maar alvast geen interne nippels meer

@Iconz Forza c45 origineel maar na barst in velg is het met Vardar velg

Toerke gaan fietsen en moeten vaststellen dat er terug een boerewegel werd geasfalteerd :angry:. Geen idee wat de reden hiervoor is. Voorbereidende werken om windmolens te plaatsen of om mountainbikers weg te houden...

Terug
Bovenaan