ns_man
Well-known member
Je hebt misschien nog bv. Wahoo en Look. Leek me in eerste instantie wat raar om Shimano en SRAM te combineren![]()
Nobody cares, ik rijd ook gewoon rond met shimanopedalen op m'n sram set.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt misschien nog bv. Wahoo en Look. Leek me in eerste instantie wat raar om Shimano en SRAM te combineren![]()
Is weinig raar aan hoorJe hebt misschien nog bv. Wahoo en Look. Leek me in eerste instantie wat raar om Shimano en SRAM te combineren![]()

Als je de purist wil uithangen zijn time pedalen het enige juiste antwoord.Shimano pedalen op SRAM crank, acceptabel of niet?
Waarom het risico lopen als je bij Look een gelijkaardig product koopt aan een betere prijs?Shimano pedalen op SRAM crank, acceptabel of niet?

“Als je de purist..” was gewoon een vraagAls je de purist wil uithangen zijn time pedalen het enige juiste antwoord.

Sommige zijn beter met Shimano dan met Look? Waarom Nike kopen als Adidas aan betere prijs staat?Waarom het risico lopen als je bij Look een gelijkaardig product koopt aan een betere prijs?![]()

Is dat eerste een feit vermomd als een vraag, of een echte vraag? Omdat de Nikes misschien mooier/cooler zijn/beter passen? En waarom wordt mijn vraag beantwoord met 2 andere vragen?Sommige zijn beter met Shimano dan met Look? Waarom Nike kopen als Adidas aan betere prijs staat?![]()

Dat er nog geen productiedatum vastligt.Als er op de site van canyon bij de termijn staat binnenkort ipv een bepaalde maand, heeft dit een reden?
Purist was niet als belediging bedoeld. Maar sram heeft time gekocht dus dat zijn de meest merk passende pedalen. Shimano met SRAM mengen is voor sommigen zoals vloeken in een kerk maar de meesten gaan het nooit opmerken.“Als je de purist..” was gewoon een vraag
Sommige zijn beter met Shimano dan met Look? Waarom Nike kopen als Adidas aan betere prijs staat?![]()
Een collega heeft 105 derailleurs en shifters met KMC ketting en een force crankset.Purist was niet als belediging bedoeld. Maar sram heeft time gekocht dus dat zijn de meest merk passende pedalen. Shimano met SRAM mengen is voor sommigen zoals vloeken in een kerk maar de meesten gaan het nooit opmerken.

Op men winterfiets staat:Een collega heeft 105 derailleurs en shifters met KMC ketting en een force crankset.
Dat is vloeken in de kerk![]()
Ik denk dat 25% van de mtb-ers rijdt met shimano groepset, of remmen, en een rockshox (= sram) vering...Purist was niet als belediging bedoeld. Maar sram heeft time gekocht dus dat zijn de meest merk passende pedalen. Shimano met SRAM mengen is voor sommigen zoals vloeken in een kerk maar de meesten gaan het nooit opmerken.
Zeg eens tegen de Niels dat em u een dikke prijs maakt op een setje dt swiss.Spaakbreuk nummer de tel kwijt, denk dat ik nog geen 150km gedaan heb sinds de vorige.
Ga hem nu eens ergens anders binnen doen maar is wel de laatste poging![]()
Welke wielen?Spaakbreuk nummer de tel kwijt, denk dat ik nog geen 150km gedaan heb sinds de vorige.
Ga hem nu eens ergens anders binnen doen maar is wel de laatste poging![]()
Heb hem bij eenmanszaak binnengestoken (heeft nog voor dt Swiss gewerkt).Zeg eens tegen de Niels dat em u een dikke prijs maakt op een setje dt swiss.

. Geen idee wat de reden hiervoor is. Voorbereidende werken om windmolens te plaatsen of om mountainbikers weg te houden...@Iconz Forza c45 origineel maar na barst in velg is het met Vardar velg
Het is altijd aan de nippel en die zijn niet van hunDie mannen van Ridley eh. Kwaliteit jong, het heeft geen naam!
Toch raar dat ze bleven breken. Ik ken niemand die dat al zo vaak gehad heeft.