515
Well-known member
Als in slecht wegdek of zwaar/onaangenaam of ...?Shit, wa een strontparcours is den omloop. Nooit meer. Lekker weertje wel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als in slecht wegdek of zwaar/onaangenaam of ...?Shit, wa een strontparcours is den omloop. Nooit meer. Lekker weertje wel
veel volk zien passeren. Strakke wind.Totaal geen mooie baantjes, gigantisch veel kasseien (maar dat kon ik natuurlijk wel op voorhand weten). En slechts 2 seingevers op de hele rit waardoor er een continue clinch was met auto’sAls in slecht wegdek of zwaar/onaangenaam of ...?
Er stond idd een erg strakke wind. Eerste strandpassage was wind tegen, de tweede gelukkig met wind in de rug (= vliegen over 't strand met de zon op uw smoelVeel volk zien vallen op de mtb rit in odk baantje naar het strandveel volk zien passeren. Strakke wind.
).Er stond idd een erg strakke wind. Eerste strandpassage was wind tegen, de tweede gelukkig met wind in de rug (= vliegen over 't strand met de zon op uw smoel).
De helft van de deelnemers aan zo'n kust vtt heeft volgens mij de vallende ziekte. Niet normaal hoeveel er staan te sukkelen bij het minste beetje zand of bergop.
Ook gereden? Plezante toer é. zwaartepunt naar gewoonte in laatste kilometers (noordduinen, militair domein).Represent!
Ook gereden? Plezante toer é. zwaartepunt naar gewoonte in laatste kilometers (noordduinen, militair domein).
Volledige 145 gedaan?Shit, wa een strontparcours is den omloop. Nooit meer. Lekker weertje wel

Sowieso! Was blijkbaar al weer 6 jaar geleden bij mij, maar het stelt nooit teleur. Aaneenschakeling van leuke stukjes. En al helemaal met dat zonnetje!Ook gereden? Plezante toer é. zwaartepunt naar gewoonte in laatste kilometers (noordduinen, militair domein).
Een 130-tal. Kheb eigenlijk niet de officiële weg gevolgd, ik heb eigenlijk geprofiteerd*Volledige 145 gedaan?
Als ik jaagerij al zie dan pas ik al
2 seingevers is wel schandalig. Gevaarlijk ook gewoon…
Ik hoop dat dat niet altijd zo is bij die cyclo’s van continental.

En ik weet terug waarom ik bij 1x11 ben gebleven voor mijn MTBBelangrijk detail: Shimano 12 speed is Hyperglide + ipv gewoon HG. Niet compatibel met elkaar, intussen heb ik wel gezien dat de KMC X12 door KMC zelf als compatibel met zowel Shimano als SRAM wordt geadverteerd.
De soep en bitterballen waren aanwezig!Maar bij KBK krijg je wel soep en bitterballen bij de bevoorrading.
Enfin, dat was pakweg 5-6 jaar geleden toch zo, sindsdien niet meer gereden.
Ik heb vandaag een stukje op het parcours gereden (Stukje na de muur over de bosberg en dan zo naar zandbergen). Het was rond 10u30 als ik op de bosberg kwam maar ik heb welgeteld 1 andere fietser gezien. Waarschijnlijk was ik wat te vroeg...Een 130-tal. Kheb eigenlijk niet de officiële weg gevolgd, ik heb eigenlijk geprofiteerd*
Van thuis ingepikt ergens op de route en dan naar het einde toe weer solo naar huis. Dat solo viel wel dik tegen.
(*) uiteraard geen bevoorrading genuttigd
Ik heb die gereden hetzelfde jaar als K-B-K. Dag nadien dus. Dat was ook één keer en nooit meer tbh voor alle redenen die jij geeft.Totaal geen mooie baantjes, gigantisch veel kasseien (maar dat kon ik natuurlijk wel op voorhand weten). En slechts 2 seingevers op de hele rit waardoor er een continue clinch was met auto’s
Ename Classic is quasi dezelfde regio en is een absolute parel (als ik mij dat goed herinner)
KMC X12 schakelt volgens KMC volledig naar behoren, dus dan is het de facto HG+ compatibel. De rest is onnodige semantiek, aangezien HG/HG+ uiteindelijk het ontwerp van uw cassette betreft.Compatibel als in: het past
Of compatibel als in: het biedt die functionaliteit ook aan
Heb ik voor mijn gravel kunnen doen, maar voor mijn MTB kon ik via 't werk enkel aan een microspline body/naaf geraken, dus heb ik er maar een 12 speed van gemaakt. Wat meer gedoe qua onderdelen - al heb ik inmiddels 5 cassette's liggenEn ik weet terug waarom ik bij 1x11 ben gebleven voor mijn MTB
Het gemak dat gewoon alles samenwerkt, Shimano, Sram, KMC, Sunrace,... En vooral de cassettes zijn een pak goedkoper, met meerdere wielsets toch wel niet slecht.
- maar bolt goed, dus ik mag niet klagen.Ik vraag me altijd altijd af wat je verwacht van seingevers op een toeristische rondrit. Die hebben helemaal niets te zeggen tov de auto's, laat staan dat ze het verkeer mogen tegenhouden zoals je regelmatig ziet. Je rijdt op de openbare weg en moet gewoon de verkeersregels volgen.Totaal geen mooie baantjes, gigantisch veel kasseien (maar dat kon ik natuurlijk wel op voorhand weten). En slechts 2 seingevers op de hele rit waardoor er een continue clinch was met auto’s
Ename Classic is quasi dezelfde regio en is een absolute parel (als ik mij dat goed herinner)
Maar da’s toch vaker wel het geval? Soms heb je een seingever op elk gevaarlijk kruispunt en die houden dan weldegelijk iedereen (even) tegenIk vraag me altijd altijd af wat je verwacht van seingevers op een toeristische rondrit. Die hebben helemaal niets te zeggen tov de auto's, laat staan dat ze het verkeer mogen tegenhouden zoals je regelmatig ziet. Je rijdt op de openbare weg en moet gewoon de verkeersregels volgen.