Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar belangrijker: welk kleur tubeless ventielen ga je kopen?Ik ga binnenkort mijn eerste keer tubeless gaan op de koersfiets aangezien mijn toekomstige nieuwe fiets met hookless velgen wordt geleverd.
Op basis van reviews voor Stan's race gegaan, in DE kost die evenveel voor 1l als de gewone hier.
Geen, ik ga degene gebruiken die bij de fiets komenMaar belangrijker: welk kleur tubeless ventielen ga je kopen?

Garmin edge reeks of de nieuwe Explorer die een betere batterij heeft tov zijn voorganger.Ik ben op zoek naar een nieuwe fietsgps.
Wat zijn de ervaringen hier met de wahoo bolt V2? In het begin zaten er blijkbaar nog kinderziektes in maar de laatste reviews lijken me positief. Voor mij zou het vooral voor navigatie (Gpx uploaden), hartslag en de standaard data zijn en met tijd de mogelijkheid om een powermeter te koppelen.
Voor ongeveer dezelfde prijs kun je de 'oude' roam kopen, is dit interessanter of beter de V2?

Als je nu niet buiten kan rijden dan kan het nooit lijkt me!Zou er nog veel zout op de banen liggen, of inmiddels al terug oké om te gaan bollen?![]()
Hangt er vanaf hoeveel frietkramen er op uw route liggenZou er nog veel zout op de banen liggen, of inmiddels al terug oké om te gaan bollen?![]()
Heden in het Waasland op stukken waar enkel fietsers kwamen toch nog redelijk wat ziltige banen. De dijken waren wel oké - ook in Klein Brabant en het Durmeland.Zou er nog veel zout op de banen liggen, of inmiddels al terug oké om te gaan bollen?![]()
Als je nu niet buiten kan rijden dan kan het nooit lijkt me!

Gangmaker. 2 amateur wielrenners die samen een podcast maken over van alles en nog wat rondom fietsen en nu en dan eens iemand uitnodigen. Niet op het niveau van 'beter worden' maar ik luister ze wel graag.Iemand nog tips voor podcasts? Over fietsen, kledij, training, voeding,..? Liefst een Vlaamse want die vind ik bijna niet buiten over profkoersen dan.
Niet Vlaams, wel NederlandstaligIemand nog tips voor podcasts? Over fietsen, kledij, training, voeding,..? Liefst een Vlaamse want die vind ik bijna niet buiten over profkoersen dan.

Even op terugkomen na een test.Je kan dat trouwens in de Action kopen, €1 voor 4 stuks, dus 2 ritten. Da's betaalbaar...
Geen idee hoe duur dat elders is