De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Die van Continental zat standaard op mijn fiets en trakteerde me na een winterstop op een uitgedroogde banaan in de band.

Ik ben weer terug naar Stans, Joe's gaf me snel verstopte ventielen.

Ik ga binnenkort mijn eerste keer tubeless gaan op de koersfiets aangezien mijn toekomstige nieuwe fiets met hookless velgen wordt geleverd.

Op basis van reviews voor Stan's race gegaan, in DE kost die evenveel voor 1l als de gewone hier.

Ik ga binnenkort mijn eerste keer tubeless gaan op de koersfiets aangezien mijn toekomstige nieuwe fiets met hookless velgen wordt geleverd.

Op basis van reviews voor Stan's race gegaan, in DE kost die evenveel voor 1l als de gewone hier.
Maar belangrijker: welk kleur tubeless ventielen ga je kopen?

Ik ben op zoek naar een nieuwe fietsgps.
Wat zijn de ervaringen hier met de wahoo bolt V2? In het begin zaten er blijkbaar nog kinderziektes in maar de laatste reviews lijken me positief. Voor mij zou het vooral voor navigatie (Gpx uploaden), hartslag en de standaard data zijn en met tijd de mogelijkheid om een powermeter te koppelen.
Voor ongeveer dezelfde prijs kun je de 'oude' roam kopen, is dit interessanter of beter de V2?
Garmin edge reeks of de nieuwe Explorer die een betere batterij heeft tov zijn voorganger.
Ik heb een edge 530. Voor wegritjes prima. Voor MTB op navigatie iets te klein scherm.

Iemand nog tips voor podcasts? Over fietsen, kledij, training, voeding,..? Liefst een Vlaamse want die vind ik bijna niet buiten over profkoersen dan.

Heb mij zo'n Shokz OpenRun gekocht, om tijdens lopen en fietsen aan te doen.
Wel benieuwd hoe dit gaat werken in winderige omstandigheden

Iemand nog tips voor podcasts? Over fietsen, kledij, training, voeding,..? Liefst een Vlaamse want die vind ik bijna niet buiten over profkoersen dan.
Gangmaker. 2 amateur wielrenners die samen een podcast maken over van alles en nog wat rondom fietsen en nu en dan eens iemand uitnodigen. Niet op het niveau van 'beter worden' maar ik luister ze wel graag.

Niet Vlaams, wel Nederlandstalig :)

- live slow ride fast: over alles wat met fietsen te maken heeft. Koetjes en kalfjes modus.

- Beter Worden: van dezelfde mannen, wetenschappelijk onderbouwd. Maar ook gieren bij momenten.

Je kent ze wellicht al, maar if not: starten!

Je kan dat trouwens in de Action kopen, €1 voor 4 stuks, dus 2 ritten. Da's betaalbaar...

Geen idee hoe duur dat elders is
Even op terugkomen na een test.

Goedkoop = duurkoop

Compleet waardeloos. Dat wordt lauw, at best, maar is zodanig bulky dat het onmogelijk op een comfortabele manier in je schoenen past.

Zijn die van Decathlon ook in zo’n stoffen/papieren zakje? Want ik las hier eerder om ze in kokend water terug te activeren, maar met die van action moet je dat toch niet proberen :D

Belgische fietsenzaken willen precies niet verkopen, sommigen zeggen zelf: wij kunnen de fiets niet leveren, maar kijk anders eens online in NL.

Via Bike-exchange kan je precies nog veel fietsen terugvinden, koop lokaal , maar het zijn allemaal NL dealers, nuja als het echt moet waarom niet.

Terug
Bovenaan