Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x11 is voor de koersfiets!yes, 2x11.
Ketting is er ook telkens vooraan afgegaan.
Ik heb van die rogelli's. Warme sokken, maar mijn grote teen stak er kei snel doorheen (al heb ik eigenlijk amper sokken zonder gaten in)...Specifiek fiets sokken (bv dit https://www.mantel.com/be/rogelli-merino-wool-fietssokken) of gewoon zoiets (https://www.bol.com/nl/p/6-pack-mer...038640999?referrer=socialshare_pdp_androidapp) misschien zijn dit wel dunnere
Budgetgewijs is een setje sokken net iets voordeliger nuIk heb van die rogelli's. Warme sokken, maar mijn grote teen stak er kei snel doorheen (al heb ik eigenlijk amper sokken zonder gaten in)...
Beste wat je kan doen, is winterschoenen kopen. Geen geklooi meer met overschoenen!

Akkoord.Tijd voor een serieus lange gravelbash (op asfalt)
Alleen de tandwielen bedoel je?Vraagje: ik heb een gravelbike van net voor het grx tijdperk. Er zit een 105 compact op. Kan ik daar 46/30 grx opsteken?
Of de ganse crank. Ik zou een kleiner verzet willen dan de 50/34Alleen de tandwielen bedoel je?
Juist, ik ben gewend van enkel naar de mannen-GRX te kijken. De 1x heeft 110BCD net als de buitenring bij 105.Nee, BCD is kleiner, omdat je anders niet er een 30T blad op kunt zetten.
Wat nog anders is aan GRX is dat die een offset hebben van +2.5mm, en dat gaat doorgaans niet met een wegderailleur vooraan. Dus als je een GRX crankset steekt, moet je ook een GRX voorderailleur hebben voor die offset. Op sommige frames kom je wel weg met een gewone weg-derailleur, en dan de limieten echt op het uiterste zetten.
Als je toch bezig bent, ik zou er ineens een GRX achterderailleur opzetten ook, die clutch is echt een wereld van verschil qua kettingzekerheid op grover terrein.

Douches op het werk is wel een voordeel dan.Zijn hier mensen die vaak hun woon-werk doen met de koersfiets?
ZO ja, hoe regelen jullie dat met kleding, eten enzovoort?
Nemen jullie al meteen 2 paar fietskleren mee? Gezien je 's ochtends rijdt en zweet --> die doe je 's avonds niet opnieuw aan?

Ik kan die kleren op het werk ophangen om te drogen dus doe hetzelfde aan in het doorgaan en terugkeren.Zijn hier mensen die vaak hun woon-werk doen met de koersfiets?
ZO ja, hoe regelen jullie dat met kleding, eten enzovoort?
Nemen jullie al meteen 2 paar fietskleren mee? Gezien je 's ochtends rijdt en zweet --> die doe je 's avonds niet opnieuw aan?
same here.Enkel de onderbroek moet ik dus aan denken![]()