Reverz
Well-known member
Aero is toch altijd belangrijk? Zeker aero wielen geven een sterker (absuluut) voordeel bij lagere snelheden omdat die wielen vooral impact hebben op de zijdelingse heb je veel meer laterale drag en dus ook veel meer baat bij materiaal dat dit laterale effect verminderd.Aero verliest zijn voordeel maar bij snelheden lager dan 17 of 18kph, dus alles daarboven heb je er profijt van (behalve bij echt steile klims)
Same here... op kerstavond opgestaan met keelpijn. Die dag wel nog op het gemak 64km gereden met het idee van al niet met een achterstand te moeten beginnen en in de hoop dat het zou beteren de volgende dagen. Die rit zelf ging eigenlijk echt heel vlot maar op kerstdag écht slecht uit mijn bed gekomen (niet van de drankFestive500 zal niets worden voor dit jaar. Een combinatie van bedroevend weer, en toch nog steeds last van de val van 18 december. Gisteren een rit van 100km gedaan, en het was echt 75km aftellen tot het einde.
) en ondertussen toch al de 4de dag op de sukkel met mijn luchtwegen (wééral).Tot gisteren heb ik nog gehoopt dat het vanaf vandaag terug beter zou zijn en dan had ik misschien nog een poging gedaan, hoewel je dan dus al 4 dagen van ~110km avg moet gaan draaien. Maar nu: 3 dagen van 145km... hard pass.

).