Klein Beschrijf
Active member
Ja jongens, ik heb gezegd dat ikzelf voor de 240 naven zou kiezen, 350 niks mis mee hoor. Zoveel duurder zijn ze nu ook weer niet, direct al wat gewicht gewonnen en dat rood van die naven
in plaats van saai zwart en wit, direct herkenbaar. Zal altijd mijn eerste keuze zijn zolang ik niet in schuldbemiddeling zit.
Spaken Sapim, DT swiss, beide goed hoor. Zou zelf de CX-Rays kiezen. Nippels messing.
Hopen naven, tijd gehad maar werd gek van het geratel, sommigen vinden dat tof.
Sowieso voor centerlock gaan, alle deftige producenten bieden een centerlock schijf aan. Superlichtgewicht schijfjes zou ik overigens nooit aanraden, het domste om gewicht te besparen op een MTB. Minder remkracht en staan mogelijk al krom door er gewoon naar te kijken
in plaats van saai zwart en wit, direct herkenbaar. Zal altijd mijn eerste keuze zijn zolang ik niet in schuldbemiddeling zit.Spaken Sapim, DT swiss, beide goed hoor. Zou zelf de CX-Rays kiezen. Nippels messing.
Hopen naven, tijd gehad maar werd gek van het geratel, sommigen vinden dat tof.
Sowieso voor centerlock gaan, alle deftige producenten bieden een centerlock schijf aan. Superlichtgewicht schijfjes zou ik overigens nooit aanraden, het domste om gewicht te besparen op een MTB. Minder remkracht en staan mogelijk al krom door er gewoon naar te kijken
Laatst bewerkt: