Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook een gratis gebruiker. Gewoon mijn ritten bijhouden is voor mij al voldoende... Ik zal rond de 5500 kilometer stranden denk ik, mss nog een stukje daarboven als ik tussen de kalkoen en de kroketten nog wat op mijn fiets geraak.
. Die geeft bij mij altijd minder aan dan Strava zelf![]()
Shit, ik doe er eigenlijk veel minder dan ik dacht. En dan te weten dat ik quasi elke kilometer die ik op 2 wielen doe registreer. Zelfs ritjes naar de bakker (die komen niet op Strava @ haters).
Wie weet heb ik tóch veel talent! In 2020 had ik 3.9w/kg, nu is dat eerder 3.3w/kg (vnl de kilo's.
In H1 van volgend jaar 5000km knallen en naar de 4.5 verdorie!
bij mij scheelt het idd ook een paar 100km per jaar, maar niks wereldschokkends. Misschien de synchro die wat achterloopt.Die geeft bij mij altijd minder aan dan Strava zelf
...
Die grafiek is elevate plugin van chrome.Die grafieken van hierboven waar kan je die vinden?
Op Strava zit ik dit jaar aan![]()
Als ge nóg meer gaat fietsen gade helemaal geen broeken meer vinden waar u kuiten in passen![]()
Nog aardig wat ruimte voor verbetering dus.![]()

Dat je de overige 250 dagen je kuiten hebt getraind zet je er niet bij?![]()
Nog aardig wat ruimte voor verbetering dus.![]()
Dan moet je toch serieus wat woon-werk doen ook, niet?Nog een 400km en dan zit ik op 15000. Een aantal km was niet speciaal een doel.
Eigenlijk zou ik vlot 20000 kunnen halen maar ik heb het gevoel dat ik dan begin te rijden óm te rijden. Terwijl ik nu nog steeds voorrang probeer te geven aan kwaliteit.
Kort antwoord: dat wordt moeilijk maar niet onmogelijk.Hier zal het dit jaar maar een 5,500km zijn.
Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe (alu) 30mm internal XC/ trail wielset (Shimano MS) voor op mijn hardtail.
Initieel keek ik naar bv. DT Swiss XM 1700, maar hoe meer ik er over opzoek hoe meer mensen een handgespaakt setje aanraden ipv fabrieksset.
Kan je tegenwoordig voor het geld van bv. een DT XM 1700 effectief een betere handgespaakte set krijgen?
Zijn er wielenbouwers in BE (of zelfs regio Oost-Vlaanderen) die aan te raden zijn?
PS: Lichtgewicht van <68kg

Kortweg: neen (of toch niet in die mate dat het een financieel/kwalitatief voordeel zou opleveren). Voor €600 vind je algemeen genomen geen handgevlochten wielen.Kan je tegenwoordig voor het geld van bv. een DT XM 1700 effectief een betere handgespaakte set krijgen?
Zijn er wielenbouwers in BE (of zelfs regio Oost-Vlaanderen) die aan te raden zijn?