Als het nog niet uitgedeeld is, zekerIk heb een promo code voor Zwift gekregen, 1 maand gratis. Iemand interesse?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het nog niet uitgedeeld is, zekerIk heb een promo code voor Zwift gekregen, 1 maand gratis. Iemand interesse?

Elk ander antwoord is foutief.![]()
Mountainbike in Vlaanderen
Turn data collection into an experience with Typeform. Create beautiful online forms, surveys, quizzes, and so much more. Try it for FREE.citizenlabco.typeform.com
Heb u toch al in september betrapt?Elk ander antwoord is foutief.
![]()
September is nog aanvaardbaar, maar november zeker niet!Heb u toch al in september betrapt?
#imaProNog één nodig?Niemand toevallig die een futurum code heeft?
Of weet hoe ik eraan kan geraken?![]()
Ik bestel die bij airevelobearings. Volgens mij heeft FSA er geen met de juiste dikte.De headset bearings van mijn Canyon Lux Trail CF 7 zijn al aan vervanging toe na een jaar. Iemand ervaring met bearings van een ander merk? Ik ben geneigd om stalen FSA bearings te bestellen ipv Acros die er nu in zit.
Merci!Ik bestel die bij airevelobearings. Volgens mij heeft FSA er geen met de juiste dikte.
Vriend van mij heeft via een wedstrijd een S5 van Jumbo Visma gewonnen (vermoedelijk reservefiets van Edoardo Affini). Is wel +- zijn maat, maar zit blijkbaar wel héél sportief.
Twijfelt dus om hem de deur uit te doen en mooi te cashen. Wat is anderzijds de kans dat je nog zo'n machien met die afmontage onder uw kont krijgt.
Wat zouden jullie doen?
Vriend van mij heeft via een wedstrijd een S5 van Jumbo Visma gewonnen (vermoedelijk reservefiets van Edoardo Affini). Is wel +- zijn maat, maar zit blijkbaar wel héél sportief.
Twijfelt dus om hem de deur uit te doen en mooi te cashen. Wat is anderzijds de kans dat je nog zo'n machien met die afmontage onder uw kont krijgt.
Wat zouden jullie doen?
Altijd houden natuurlijk. Voor rugpijn ga je maar naar de kine, de blikken vol afgunst van menig wielertoerist is onbetaalbaar.Vriend van mij heeft via een wedstrijd een S5 van Jumbo Visma gewonnen (vermoedelijk reservefiets van Edoardo Affini). Is wel +- zijn maat, maar zit blijkbaar wel héél sportief.
Wat zouden jullie doen?
Jazeker!Nog één nodig?

Wat zouden jullie doen?

Een nieuwe vork steken waardoor hij iets minder diep kan zitten. Kan misschien een oplossing zijn?
Ze zouden me moeten betalen vooraleer ik mijn been over zo'n gedrocht zou gooien!Altijd houden natuurlijk. Voor rugpijn ga je maar naar de kine, de blikken vol afgunst van menig wielertoerist is onbetaalbaar.

Daarom is het ook een gewezen prof-fiets é. Diegene die er op zat werd er effectief voor betaald.Ze zouden me moeten betalen vooraleer ik mijn been over zo'n gedrocht zou gooien!![]()