De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Zondag rijd ik normaal mijn eerste beach race. Ben benieuwd

De stukken stand in Middelkerke smaakten wel naar meer. Ik ben er van overtuigd dat ik mezelf volledig in de vernieling zal moeten rijden.

Kheb beach race banden van een kameraad gekregen. Zal wel nog meer geveerde vork zijn. Maar ach

Zondag rijd ik normaal mijn eerste beach race. Ben benieuwd

De stukken stand in Middelkerke smaakten wel naar meer. Ik ben er van overtuigd dat ik mezelf volledig in de vernieling zal moeten rijden.

Kheb beach race banden van een kameraad gekregen. Zal wel nog meer geveerde vork zijn. Maar ach
Zal wel lukken! Is een leuke wedstrijd om mee te starten. Bijna volledig op het strand en niet teveel draaien en keren.
Ik start er ook ;-)

Ik maak me nul illusies hoor maar 'k heb er wel zin in om er vol voor te gaan.

Bij de Ardennenmarathons eindig ik rond de helft, meestal net aan 'de goeie kant'.
Ik hoop hier gewoon op hetzelfde en als het niet zo is, maakt dat ook geen moer uit... want dan ligt het aan mijn geveerde vork :unsure:

Bij de Ardennenmarathons eindig ik rond de helft, meestal net aan 'de goeie kant'.
Ik hoop hier gewoon op hetzelfde en als het niet zo is, maakt dat ook geen moer uit... want dan ligt het aan mijn geveerde vork :unsure:
Ik dacht al! Er passeerden al een paar posts van jou zonder “het kan mij eigenlijk niets schelen”. Ik dacht dat je gehacked was

Laatst bewerkt:

Ik zit momenteel met een ondermaatse conditie dus laat ons er een race in de race van maken ;-)

Op basis van de zwiftraceverhalen ben ik (bijna) 100% zeker dat bidon uit vorm nog steeds een maatje te groot zal zijn voor mij in huidige (degelijke) conditie :)

Ik ga proberen om met niets in de tank over de meet te komen. Het moeilijkste zal zijn om de race in te delen door gebrek aan ervaring. Na 2 ronden zijn de benen misschien al aan het branden van het melkzuur en geraak ik niet meer vooruit.

Op basis van de zwiftraceverhalen ben ik (bijna) 100% zeker dat bidon uit vorm nog steeds een maatje te groot zal zijn voor mij in huidige (degelijke) conditie :)

Ik ga proberen om met niets in de tank over de meet te komen. Het moeilijkste zal zijn om de race in te delen door gebrek aan ervaring. Na 2 ronden zijn de benen misschien al aan het branden van het melkzuur en geraak ik niet meer vooruit.
Maar zelfs al kom je met nog iets in de tank over de meet. Eigenlijk maakt dat toch geen moer uit?
Dat interesseert u toch niet? Hecht je daar belang aan?
Nee volgens mij maak dat geen verschil voor u.

Maar zelfs al kom je met nog iets in de tank over de meet. Eigenlijk maakt dat toch geen moer uit?
Dat interesseert u toch niet? Hecht je daar belang aan?
Nee volgens mij maak dat geen verschil voor u.
Zijn resultaat in de uitslag maakt niet uit voor hem, dat wilt niet zeggen dat hij niet voor zichzelf een goed resultaat wilt zetten waarin hij het gevoel heeft dat hij het meeste eruit heeft gehaald.

Interessant. Neem je uw buitenste handschoenen dan een maat groter dan normaal? Kun je deze dan nog aandoen zonder de onderhandschoen?
Ik alleszins niet, die liners nemen echt niet veel plaats in, en als je handen niet in je handschoenen passen met die liners dan was je originele handschoen toch wel te klein.

Een elite direto x de moeite waard?
2de hands voor 375
Ik rijd ondertussen al bijna 2 jaar met zo'n direto X.
Van wat ik lees (en ervaar), by far de meest precieze trainer voor het budget. Maar zijn kracht ligt vnl in SIM modus, in ERG laat hij vaak steken vallen. Als je een workout doet en je blijft trappen, no problem. Stop je even met trappen, gebeurt het soms dat de ERG heel moeizaam opnieuw opstart.
Maar in SIM: absoluut pareltje! supersnelle aanpassing en accurate metingen.

Van wat ik lees (en ervaar), by far de meest precieze trainer voor het budget. Maar zijn kracht ligt vnl in SIM modus, in ERG laat hij vaak steken vallen. Als je een workout doet en je blijft trappen, no problem. Stop je even met trappen, gebeurt het soms dat de ERG heel moeizaam opnieuw opstart.
Dan is een X toch een heel ander beestje dan een gewone Direto? Want in vergelijking met een “simpele” kickr Core is dat echt een draak van een apparaat.

De aanpassingen van korte intervals en korte hellingen in simmode duren gewoon zo lang dat het quasi onbruikbaar is.

Nu, dat viel mij pas op toen ik back to back een Core testte van een vriend. Heb wel vrij veel problemen gehad met mjjn Direto en die van een andere kameraad ook. Wel goeie customer service

Zal vooral gebruikt worden voor wat ritjes te simuleren
Dus erg zal dat niet zijn :p

375 is de vraagprijs. Kan misschien nog wat onderhandelen.
(Heeft zijn prijs al verlaagd van 395)

Dat heeft mijn Suito ook soms, meestal bij starten in ERG krijg je dan de pedalen gewoon niet meer rond. Voor de rest niets over te klagen.

Terug
Bovenaan