de Waaslandwolf
Well-known member
Uiteraard. Ik moet er dan wel bij vermelden dat ik die dingen al ruim 20 jaar courant draag, dus ruim voor het cool was.Alleen met bijhorend houthakkershemdje![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard. Ik moet er dan wel bij vermelden dat ik die dingen al ruim 20 jaar courant draag, dus ruim voor het cool was.Alleen met bijhorend houthakkershemdje![]()
Je wordt verwacht op de volgende meeting!Uiteraard. Ik moet er dan wel bij vermelden dat ik die dingen al ruim 20 jaar courant draag, dus ruim voor het cool was.

Als het op ne zondag is, gaarne!Je wordt verwacht op de volgende meeting!![]()
Voor de looks mss wel, maar puur functioneel gezien hoeft dat nochtans echt niet hoor.
Hoe/waarmee train je?Lijkt me een grote kans dat dat inderdaad het geval was.
Gisteren FTP test gedaan, beste waarde ooit gereden. 4.87watt/kg op FTP. Klaar voor Ironman WC 70.3 binnen 2.5 weken![]()
Er zijn toch (pakken) meer artikelen die aantonen dat het nauwelijks verschil maakt. Toch zeker vgl. met een aerojersey vs. standaardfit![]()
Shave your legs, save precious seconds | BikeRadar
BikeRadar editor trims legs during wind tunnel testing, shaves nearly a minute off over 40kmwww.bikeradar.com
EN ik weet dat wat lakschade niets af doet aan het rijden en er op termijn toch krassen ontstaan, maar dat is iets anders dan een stuk verf missen. Ik vrees een beetje dat dit op termijn gewoon verder afbladdert door gebruik, hoge druk, whatever en dan zit ik ermee.

Goh, ik zou daar niet te veel mee inzitten. Desnoods een beschermfolie (laten) plakken (hetgeen ik sowieso zou aanraden).
.Mijn frame was perfect in orde en ik heb ook zo'n folie. Zo'n folie plaats ik in eerste instantie tegen schade aan de lak door bv. steentje of een stomme val ofzo.Ja, dat zou ik kunnen doen, maar dan ben ik eigen geld aan het uitgeven natuurlijk en nog zelf aan het oplossen.
Welke bib was dat?(geen ElasticInterface zeem?)

Striver Ultralight…Welke bib was dat?
Dat het een andere zeem is dat lijkt me niet perse verkeerd, maar wat hij dan zo matig?
Veel geluk met het gewichtsverlies trouwens! Gewoon meer fietsen en minder eten en dat komt goed![]()
Whut? Die tights voor €85, no way dat er iets in de buurt komt aan full retail.Bwa zelfs met die 50% korting vind ik die la passione kleden zeker de broeken nog te duur voor wat het is.
)