Daarvoor is mijn baard niet lang genoeg.Gravelride
Al ligt de datum nog niet vast als ik het goed heb
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarvoor is mijn baard niet lang genoeg.Gravelride
Al ligt de datum nog niet vast als ik het goed heb
Ja kruip maar in mijn wiel de 15e!

Je hebt nog een maandDaarvoor is mijn baard niet lang genoeg.
Ik had echt geen idee of dit sarcastisch was of niet1 ding hebben ze wel gesnapt... de cockpit is 'maar' 410mm breedt bij de XL & 2XL modellen.
Die sturen van 440mm op de Endurace... tot zelfs 460mm op mijn Grizl, waar gaat dat zelfs over??? Letterlijk niemand kan iets aanvangen met zo'n breed stuur, buiten misschien Arnold Schwarzenegger...![]()

Doe geen moeite, @515 stuurt ons allemaal met het schaamrood op de wangen terug naar huisDaarvoor is mijn baard niet lang genoeg.
Redelijk serieus eigenlijk. Ik ben niet van de breedste op mijn schouders (400mm) gezien mijn lengte maar 460mm op die Grizl dat gaat echt helemaal nergens over, das met zekerheid (véél) te breed voor 99,5% van alle gebruikers.Ik had echt geen idee of dit sarcastisch was of niet![]()
De trend bij racers is toch vooral smaller dan smal. Vroeger werd gekeken naar de schouderbreedte, maar nu pak je gewoon een 40cm of minder als je kan kiezen.Was gewoon om te zeggen dat ik er niets van ken. Geen idee hoe breed of smal sturen zijn op een racefiets
De trend bij racers is toch vooral smaller dan smal. Vroeger werd gekeken naar de schouderbreedte, maar nu pak je gewoon een 40cm of minder als je kan kiezen.
Ergonomie is dood. Lang leve luchtweerstandscoëfficient
Maar dan is het alles of niets allicht?Je kan in Strava kiezen om ritten automatisch niet publiek te zetten.
Er is hier inderdaad iets dergelijks eens gepost, dat kon bepalen adhv welke gps en/of welke sensoren wat voor rit het is en met welke fiets.Maar dan is het alles of niets allicht?

Yup, super handig als je verschillende fietsen hebt. En je kan ook bepaalde activiteiten muten. Zo worden bij mij alle activiteiten onder de 20km gemute, kan ik opwarmen voor een Zwift race zonder dat die korte rit op anderen hun wall verschijnt.Ik weet echter niet meer welke site/app dit was![]()
Gisteren voor het eerst in meer dan een jaar nog eens gaan voetballen. Dat was geen goed idee. Tzal gewoon hopelijk uitrijden zijn vandaag zonder te mikken op een goede persoonlijke tijdRijdt er iemand de Grand Raid Godefroid deze zondag?
Ik schrijf mij vandaag in voor de 90 km.
Er is ook 60 dacht ik, dat is te weinig, en 120 km, en dat is veel te veel.
UilGisteren voor het eerst in meer dan een jaar nog eens gaan voetballen. Dat was geen goed idee. Tzal gewoon hopelijk uitrijden zijn vandaag zonder te mikken op een goede persoonlijke tijd
amai, gigantische last aan mijn benen.Gisteren voor het eerst in meer dan een jaar nog eens gaan voetballen. Dat was geen goed idee. Tzal gewoon hopelijk uitrijden zijn vandaag zonder te mikken op een goede persoonlijke tijd
technische singletracks