Ik had me voor vandaag ingeschreven voor de pelotonrit van de Gordel. Vrijdag begon het me te dagen dat de rit in het peloton eigenlijk niet zoveel voorstelt aangezien je toch constant in de wielen zit terwijl de zwaantjes alle verkeer tegenhouden.
De wekker veel te vroeg gezet, om 6u20 de fiets op (lichtjes aan) met bestemming Meise. Prima op tijd de plantentuin verkend. 125km rond Brussel gebold (30,7km/u gemiddeld, HS 123). Met nog voldoende jus in de benen de weg huiswaarts ingezet, met een klein detour om de afstand wat op te drijven met 203km in de benen weer thuisgekomen. Wat een mens toch doet om benzine uit te sparen.
Hoe heerlijk om zo vroeg te vertrekken terwijl de wereld nog slaapt
(moet ik vaker doen zeg ik iedere keer!)
De wekker veel te vroeg gezet, om 6u20 de fiets op (lichtjes aan) met bestemming Meise. Prima op tijd de plantentuin verkend. 125km rond Brussel gebold (30,7km/u gemiddeld, HS 123). Met nog voldoende jus in de benen de weg huiswaarts ingezet, met een klein detour om de afstand wat op te drijven met 203km in de benen weer thuisgekomen. Wat een mens toch doet om benzine uit te sparen.
Hoe heerlijk om zo vroeg te vertrekken terwijl de wereld nog slaapt
(moet ik vaker doen zeg ik iedere keer!)
Bij ons ook zeer aangenaam voor te begeleiden. Een paar sjarels heb je altijd maar al bij al vrij rustige rit.
