11 speed inderdaad!Was onduidelijk of je 11 of 12 speed zoekt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
11 speed inderdaad!Was onduidelijk of je 11 of 12 speed zoekt
Heb daar vroeger ook wel last van gehad.Zijn er mensen die nog last hebben van een gevoelloze penis?
Na 30minuten is hij zo gevoelloos als het maar zijn kan.
Nochtans staat mijn zadel horizontaal.
Iemand die dit ook had en dit kunnen verhelpen heeft met een ander zadel? Zoja het welke?
Euhm, weet je waar uw prostaat zit?zadel met gleuf is veel beter voor prostaat
Ik hou het meestal niet zo lang vol helaas!Zijn er mensen die nog last hebben van een gevoelloze penis?
Mag eigenlijk echt niet gebeuren! Genoeg verhalen gehoord van mensen met dezelfde klachten en toch zijn blijven doorrijden, met alle gevolgen. Je kan de tips hier vermeld zeker proberen (zadel wat kantelen naar voor, iets lager zetten), maar als het blijft, zeker een bikefit laten doen! Je wil echt geen problemen in die regioZijn er mensen die nog last hebben van een gevoelloze penis?
Nochtans staat mijn zadel horizontaal.
Iemand die dit ook had en dit kunnen verhelpen heeft met een ander zadel? Zoja het welke?
Ik moet bekennen, ik ben nog nooit (bij gangbare modellen/fietsen) een zadelpen tegengekomen waarbij je het zadel niet kan kantelen.Ik heb een standaard zadelpen, maar kan deze niet meer naar beneden kantelen.
Als ik mij volledig op de achterkant van het zadel zet dan is lijn stuur te ver weg vind ik
De zadelpen kantel je ook niet, maar het zadel wel. Meestal is het zadel met 2 bouten bevestigd, die een plaatje klemmen op de rails van het zadel. Als je die lost kun je normaal het zadel wat tilten, en dan de bouten terug vastzetten terwijl je het zadel in de juiste horizontale positie vasthoudt.Ik heb een standaard zadelpen, maar kan deze niet meer naar beneden kantelen.
Als ik mij volledig op de achterkant van het zadel zet dan is lijn stuur te ver weg vind ik
Kzou het anders eens opzoeken ipv larie te komen verkondigenEuhm, weet je waar uw prostaat zit?
Als jij die extern kan benaderen dan hebben veel 40+ers voor niks 2 dagen last gehad na een bezoek bij de dokter.
Slapende edele delen kan veel oorzaken hebben. Maar een zadel met opening kan wel de druk verlagen waardoor het minder kan zijn. Maar sowieso wijst het op een verkeerde positie van het zadel.
Zou MrKend54l het echt durven om larie te verkondigen? Waanzin!Kzou het anders eens opzoeken ipv larie te komen verkondigen
ooh maar ik hoef de rectaal toucher niet op te zoeken hoor, dat is een onderzoek die ik kenKzou het anders eens opzoeken ipv larie te komen verkondigen

Volgende keer als je bij de dokter komt eens vragen dat hij het uitvoert, plezier gegarandeerd!Dat neemt niet weg dat zijn statement nog altijd juist is: zadel met gleuf neemt de druk weg van de prostaat. Dat de prostaat niet onmiddellijk onder de huid zit, is wel duidelijk.ooh maar ik hoef de rectaal toucher niet op te zoeken hoor, dat is een onderzoek die ik ken
Maar iets zegt me dat jij het niet kentVolgende keer als je bij de dokter komt eens vragen dat hij het uitvoert, plezier gegarandeerd!
Om op uw punt van de prostaat verder te gaan, op een serieuze manier, prostaatklachten hangen samen met plasklachten en niet met slapende penis of balzak. Maar het kan gerust zijn dat alsnog de prostaat vergroot is door het fietsen hoor, ook al heb je niet onmiddellijk duidelijk plasklachten.
Dat zeg ik ook nergens dat dat niet zo is. Sterker nog ik zeg het zelfDat neemt niet weg dat zijn statement nog altijd juist is: zadel met gleuf neemt de druk weg van de prostaat. Dat de prostaat niet onmiddellijk onder de huid zit, is wel duidelijk.

Ik maak er altijd een uitstapje van richting Winterberg. Een pak trails hier en best wel leuke beginnerslijnen ook. Ge kunt van bleuke tot gevorderd gaan.Waar zijn hier in België zo wat trails te vinden voor 'beginnende' enduro rijders? Wil wat meer die richting uitgaan, maar vind het moeilijk op het onderscheid te vinden tussen 'doenbaar' en 'wandel/glij maar naar beneden'
Oke, korte samenvatting:Waar zijn hier in België zo wat trails te vinden voor 'beginnende' enduro rijders? Wil wat meer die richting uitgaan, maar vind het moeilijk op het onderscheid te vinden tussen 'doenbaar' en 'wandel/glij maar naar beneden'