En Pogacar, Evenepoel en Vinegaard komen in de buurt en wegen iets minder. Op het vlakke zal meer watt het meestal wel halen maar Aero compenseert wel wat.De wereldkampioen is nochtans 1m93 en 83 kg.
Ik ben ook 1m90 en 80 kg, maar een vriend van me die net een volledige iron man gedaan heeft rij ik toch wel helemaal kapot op het vlakke. Maar hij is wel veel explosiever dan mij. Ik kan veel langer een hoger wattage trappen.


. Iemand tips hoe ik een grotere hefboom kan creëren?