Nieuwe fietsschoenen gekocht in korting. Nieuwe schoenplaatjes van shimano gehaald.
Maar het lukt met niet om de schoenplaatjes te bevestigen: ofwel zijn de schroeven te kort, ofwel komt de schroefdraad (van de 3-punts aansluiting voor schoenplaatjes) niet hoog genoeg. In geen geval krijg ik alle 3 de schroeven vast aan 1 schoen.
Iemand een idee waar het aan ligt?
Maar het lukt met niet om de schoenplaatjes te bevestigen: ofwel zijn de schroeven te kort, ofwel komt de schroefdraad (van de 3-punts aansluiting voor schoenplaatjes) niet hoog genoeg. In geen geval krijg ik alle 3 de schroeven vast aan 1 schoen.
Iemand een idee waar het aan ligt?


