Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die website bestaat niet?Iemand ervaring met rosebike.nl? Hebben precies als enige wat ik zoek, maar de review zijn niet echt positief...
.com preciesDie website bestaat niet?
Ik heb persoonlijk geen negatieve ervaringen met Rose (ik heb hier zelfs een rose koersfiets staan). Wel nog nooit te maken gehad met hun dienst-na-verkoop..com precies
Ka inderdaad gewoon vanalles zijnOf de hoogte van uw zadel.
't is een andere Rose...Ik heb persoonlijk geen negatieve ervaringen met Rose (ik heb hier zelfs een rose koersfiets staan). Wel nog nooit te maken gehad met hun dienst-na-verkoop.
Rosebikes.nl of .com is toch de site van de rose fietsen?'t is een andere Rose...
De Rose waar jij het over hebt is inderdaad meer dan prima
Da’s RosebikeS.nl. Mét meervoud-s.Rosebikes.nl of .com is toch de site van de rose fietsen?
Ik denk dat hij zich gewoon vergist heeft want rosebike.com is een lokale fietsenwinkel in MaineDa’s RosebikeS.nl. Mét meervoud-s.
castil vraagt Rosebike.com

ah, ok.'t is een andere Rose...
De Rose waar jij het over hebt is inderdaad meer dan prima
Op 10 september verwacht ik de nieuwe Canyon Ultimate


In de winter ja maar is lange broek.Zijn er mensen die in de herst en/of voorjaar met gevoerde bibshorts rijden?
Binnen een maand zal de temperatuur aanzienlijk dalen, waarbij het 's morgens nog heel fris is maar in de namiddag nog vrij aangenaam.
Ik grijp niet snel naar een lange broek, omdat ik me dan kapot zweet
En ik ga tijdens de donkere maanden gewoon blijven doorfietsen (buiten).
Ik heb nu een vrij goede lamp (Lezyne 1300XXL), maar ik zou toch een backup lamp willen aanschaffen.
Vooral omdat ik ook wat offroad (gravel) zal rijden en daar is het qua verlichting niet altijd geweldig
Iemand tips voor een extra lamp? Liefst eentje met batterij indicator.
Er zijn problemen met de synchronisatie tussen Connect en Garmin.Nog iemand problemen met Strava/Garmin?
Mijn rit komt in Garmin connect maar wil niet op mijn Strava komen.
Na alle instelling te controleren dan dit file maar handmatig geupload
Nog iemand problemen met Strava/Garmin?
Mijn rit komt in Garmin connect maar wil niet op mijn Strava komen.
Na alle instelling te controleren dan dit file maar handmatig geupload