De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Iemand advies voor een goede bikefitter regio Hasselt/Bilzen/Genk?
Ik blijf last hebben van mijn knie na het fietsen dus ga al eens proberen te starten met een deftige afstelling van mijn fiets ..
 
Zijn er mensen die in de herst en/of voorjaar met gevoerde bibshorts rijden?
Binnen een maand zal de temperatuur aanzienlijk dalen, waarbij het 's morgens nog heel fris is maar in de namiddag nog vrij aangenaam.
Ik grijp niet snel naar een lange broek, omdat ik me dan kapot zweet :)

En ik ga tijdens de donkere maanden gewoon blijven doorfietsen (buiten).
Ik heb nu een vrij goede lamp (Lezyne 1300XXL), maar ik zou toch een backup lamp willen aanschaffen.
Vooral omdat ik ook wat offroad (gravel) zal rijden en daar is het qua verlichting niet altijd geweldig ;)
Iemand tips voor een extra lamp? Liefst eentje met batterij indicator.
 
Zijn er mensen die in de herst en/of voorjaar met gevoerde bibshorts rijden?
Binnen een maand zal de temperatuur aanzienlijk dalen, waarbij het 's morgens nog heel fris is maar in de namiddag nog vrij aangenaam.
Ik grijp niet snel naar een lange broek, omdat ik me dan kapot zweet :)

En ik ga tijdens de donkere maanden gewoon blijven doorfietsen (buiten).
Ik heb nu een vrij goede lamp (Lezyne 1300XXL), maar ik zou toch een backup lamp willen aanschaffen.
Vooral omdat ik ook wat offroad (gravel) zal rijden en daar is het qua verlichting niet altijd geweldig ;)
Iemand tips voor een extra lamp? Liefst eentje met batterij indicator.
In de winter ja maar is lange broek.
Voor zo een zaken heb je beenstukken
 
Nog iemand problemen met Strava/Garmin?

Mijn rit komt in Garmin connect maar wil niet op mijn Strava komen.

Na alle instelling te controleren dan dit file maar handmatig geupload
 
Nog iemand problemen met Strava/Garmin?

Mijn rit komt in Garmin connect maar wil niet op mijn Strava komen.

Na alle instelling te controleren dan dit file maar handmatig geupload

Had ik gisteren ook. Stond plots toch op strava zonder dat ik een melding kreeg.
 
Terug
Bovenaan