Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn kuiten waar je hout op kan klieven!De man met de baard fascineert mij om één of andere reden![]()
Nog meer mensen die u uit het wiel rijden?Ik zie vooral veel potentiële klanten voor Pinarello![]()

Say what now?Ik zie vooral veel potentiële klanten voor Pinarello![]()
Ik heb mij opgeofferd om het tempo hoog te houden op de 'col du port du Kampenhout' he.Nog meer mensen die u uit het wiel rijden?![]()
Ja, de route had ook een mooi percentage off-road. Naast de canyons nog een Salsa Cutthroat, een Fearless Warlock en mijn (minder stoer genaamde) Scott Speedster gravel.8 gravel bikes?
pas na 3u de gels dus. Daarvoor wel ook vast voedsel.Je kan ook een planning maken met een app zoals EatMyRide.
Pas vanaf 3u lijkt me vrij laat. Maar ik zou ook altijd vast voedsel voorzien. Gels zij enkel nuttig om voedingstoffen binnen te krijgen zonder uw maag te hard te laten werken.

Kleine correctie: de Salsa cutthroat is eigenlijk een drop-bar mtb. Dat wil zeggen dat het frame veel meer naar mtb neigt dan gravel (o.a. suspension-corrected) en dat hij mtb-boost standaarden gebruikt. De mierenneuker in mij is gevoelig voor dat soort dingenJa, de route had ook een mooi percentage off-road. Naast de canyons nog een Salsa Cutthroat, een Fearless Warlock en mijn (minder stoer genaamde) Scott Speedster gravel.

Is heel die terminologie van drop bar MTB niet een beetje achterhaald anno 2022?Kleine correctie: de Salsa cutthroat is eigenlijk een drop-bar mtb. Dat wil zeggen dat het frame veel meer naar mtb neigt dan gravel (o.a. suspension-corrected) en dat hij mtb-boost standaarden gebruikt. De mierenneuker in mij is gevoelig voor dat soort dingen![]()
Opgestaan om 5u zodat we om 6u konden aanzetten van uit Melle waar we hadden afgesproken om te carpoolen.pas na 3u de gels dus. Daarvoor wel ook vast voedsel.
We zien morgen wel hoe het uitdraait. Opstaan om 5u![]()

Heeft iets langer aan de bevoorrading gestaan waarschijnlijk. Dus zijn 16,5km/h op de tijd dat hij bewogen heeft klopt welToen mijn kameraad aan de laatste bevoorrading stond (nog 13km te gaan) was ik al binnen. Ik ben ongeveer 50 minuten voor hem geëindigd.
En in de auto? "Ah gemiddelde snelheid van 16.5km/u... ca va."
Niets op gezegd. Ik heb alleen een grote mond als ik via toetsenbord spreek...
Thuis om 20u.
Mooie dag.
NopeIs heel die terminologie van drop bar MTB niet een beetje achterhaald anno 2022?
Gravel bikes komen nu in alle vormen en zelfs met suspension en droppers.
Als je kijkt wat vroeger een drop bar MTB was dat is nu gewoon een gravelbike.

- en ik reed al met 650b en 50mm brede banden op de gravel).