Polle32
Well-known member
2x ja. Ze halen echt alles uit de streek, veel bos en mooie lintenparcours. Zeker te doen met de gravel.Was het de moeite? En doenbaar met de gravelbike?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x ja. Ze halen echt alles uit de streek, veel bos en mooie lintenparcours. Zeker te doen met de gravel.Was het de moeite? En doenbaar met de gravelbike?
255km met pak hoogtemeters op 6u.Je móet geen 10u/week trainen om een rit van 6u rijden natuurlijk.
Als je op een normale manier een weekendrit van 3-4u kan afwerken dan zal die 6u ook wel lukken, misschien gewoon aan een iets lager tempo en zolang je geen 2500HM wil meepakken...
Was het de moeite? En doenbaar met de gravelbike?

Als je een VTT kan doen met gravel, dan is het toch niet de moeite voor een VTT? Dan is het een gravelrit Wat ook heel mooi kan zijn. Maar als ik met de MTB naar een VTT ga, dan verwacht ik ook die MTB nodig te hebben.2x ja. Ze halen echt alles uit de streek, veel bos en mooie lintenparcours. Zeker te doen met de gravel.
Ik heb dat ook al gedaan...Heb er bij ons ook al met een crossfiets VTT zien doen.
Bij ons is dat wel met wat reliëf in heIk heb dat ook al gedaan...

Ik heb een heel sterk vermoeden dat je niet van het Noord-Westelijke deel van Vlaanderen (alles tussen Antwerpen en de kust) bent want hoogtemeters heb je er gewoon niet waardoor technische stukken zich meteen meestal ook beperken tot links en rechts een lapje manueel aangelegde fantasietjes.Als je een VTT kan doen met gravel, dan is het toch niet de moeite voor een VTT? Dan is het een gravelrit Wat ook heel mooi kan zijn. Maar als ik met de MTB naar een VTT ga, dan verwacht ik ook die MTB nodig te hebben.
Toertochten in de streek kun je bijna standaard afwerken met een stadsfiets in het noordelijke deel van Oost-Vlaanderen.Als je een VTT kan doen met gravel, dan is het toch niet de moeite voor een VTT? Dan is het een gravelrit Wat ook heel mooi kan zijn. Maar als ik met de MTB naar een VTT ga, dan verwacht ik ook die MTB nodig te hebben.
Ik zat om 4u45 al op de fietsOpgestaan om 06:00 omdat ik naar toilet moest en toch maar besloten om te gaan fietsen met een minimum aan slaap, 16 graden![]()
in 31 straks zie ik het niet gebeuren.
Het was zelfs fris in het begin!

zolang je de hoofdregel maar niet vergeet: never scratch at night!Ehbon, een voedselvergiftiging met bijhorende klop van de hamer en een kapotte knie later ben ik er nu al zeker van dat de SRMR uitrijden er hoogstwaarschijnlijk niet in zit. Geraakte op 2500m hoogte geen helling van 8-9% meer op terwijl ik vorige week nog korte stukjes 20% aan kon op 3800m. Oh well.
Verklaart u naderzolang je de hoofdregel maar niet vergeet: never scratch at night!

Courage!Allez, hedenochtend ook nog beginnen overgeven. Dolle pret.![]()

)5s piek dan?Ik voel me ook al enkele dagen als ne platte vis.
Zondag nog wel een rit gedaan met de ploeg, maar veels te hoge hartslagen en bergop direct moeilijk. (Wel nog een piekvermogen van 975W opt einde toen we doorreden)
Slaap ook al verschillende dagen slecht, zal er ook wel mee te maken hebben.
Paar dagen echt rust pakken of zeer rustige trainingen inplannen.
edit: heb juist de vermogenscurve van garminconnect ontdekt.5s piek dan?
Vorm is vergankelijk natuurlijk. Het kan sommige hoge pieken en soms lage dalen kennen. Meerdere factoren kunnen bijdragen daaraan.