Vraagje voor techniek/herstelling
Ik heb een stadsfiets, en mijn voorwiel/stuur stonden niet meer loodrecht op elkaar. Ipv tussen de benen te wringen, heb ik de topcap lichtjes losgemaakt en de 2 bouten rond het balhoofdstel, dan loodrecht gezet, en dan terug vast met de momentsleutel.
Sindsdien voelt de fiets wat raar aan en zit er speling op de gele plek (en ook op de blauwe)
De fiets is heel nieuw, dus slijtage lijkt uitgesloten
1. wat is mijn probleem? Heet dit balhoofd?
2. hoe los ik het op?