Verschillende fietsen, verschillende wielen, vriendin rijdt ook met die banden…Je weet toch dat je bij een lekke band enkel je binnenband moet vervangen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschillende fietsen, verschillende wielen, vriendin rijdt ook met die banden…Je weet toch dat je bij een lekke band enkel je binnenband moet vervangen?
Wrong ;-)Laat me gokken, uw naam is Tristan?![]()
Het gaat wel over nieuwe fietspaden.![]()
Fietspaden moeten vanaf nu twee meter breed zijn: Vlaamse overheid heeft nieuwe richtlijnen klaar
Twee meter breed in elke rijrichting: dat is vanaf nu de kwaliteitsstandaard voor nieuwe fietspaden. Het is voor het eerst in bijna twintig jaar dat de richtlijnen voor stadsbesturen en wegbeheerders nog eens een update kregen. De verbreding komt tegemoet aan het groeiend aantal bakfietsen en...m.nieuwsblad.be
Eindelijk terug plaats voor mijn brede kas!

En waar precies?Hier een weekend in Zeeland. Zalig fietsen, maar ook al de ruimte![]()
Vlissingen, weekend met de madam. Toch 40 km samen gedaan vandaag met veel gezaag...En waar precies?
Dat is mijn achtertuin en ga gewoon bijna altijd daar rijden. Het enige nadeel is dat het zo plat als een pannenkoek is er altijd wind is. Voor de rest perfect voor met de bicyclette!
Dan zit je al gewoon in Luxemburg, of in de regio Luik/ Maastricht.Mss volgende week ook ergens gaan fietsen (paar dagen, met vriendin) dus als er iemand tips heeft niet te ver (4u rijden van Leuven) laat maar weten
Stuur maar iets!Ik weet niet hoe jij met de auto rijdt maar in 4u raak ik heel stuk verder dan datDan zit je al gewoon in Luxemburg, of in de regio Luik/ Maastricht.
Beide aanraders met de velo!

Ik dacht 4u totaal verplaatsing dus 2u heen en terugIk weet niet hoe jij met de auto rijdt maar in 4u raak ik heel stuk verder dan dat![]()

Heb je geen 2 sets rollen?Liefst niet teveel klimwerk want dan moet ik echt teveel wachten
Dus eerder richting Holland dan neem ik aan, maar ook weinig wind![]()