Ja, al 2 jaar een Oiz in het bezit. Maar wel de TR versie. Testrit(toertocht) gedaan met niet TR variant.Iemand hier toevallig ervaring met een recente mtb Orbea oiz (niet de TR versie)?
Wel nog niet geweldig veel kilometers met gedaan ondertussen. :v





