De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Iemand hier toevallig ervaring met een recente mtb Orbea oiz (niet de TR versie)?
Ja, al 2 jaar een Oiz in het bezit. Maar wel de TR versie. Testrit(toertocht) gedaan met niet TR variant.

Wel nog niet geweldig veel kilometers met gedaan ondertussen. :v
 
Misschien interessant om eens te bespreken: Wat zijn jouw bucketlist items op de fiets? Welke heb je al voltooid en welke wil je nog graag doen?

Ikzelf zou komende zomer heel graag de Cinglé du Ventoux willen doen.
Cinglé heb ik eens gedaan, mja ik hou nu eenmaal van die berg.Volgend jaar nogmaals terug voor weer een of andere challenge :)
 
Je moet er maar zin in hebben om de cingle te doen :P
Mijn doel is mij klaarstomen voor een haute route. Maar dat zal niet voor volgend jaar zijn.
 
Heb je er zelf één? Is dit effectief een vinnige en snelle fiets voor het “vlakke” vlaanderen?
Dus geen downcountry.
Ik rij met een rallon, maar kheb enkele keren met die van een vriend gereden. Xc zegt mij weinig, maar ik hoor hem er toch steeds heel lyrisch over. Snel en vinnig is hij zeker van die keren dat ik ermee gereden heb.
Moest ik plots terug xc willen gaan rijden, tis men eerste keus. Let wel op, ik ben orbea fanboy.
 
Weet er iemand waar je nog online 28mm continental gp 5000 buitenband kan kopen? Heb me al suf gezocht... Onlangs wel nog een paar bij de lokale FM op de kop kunnen tikken…
 
Terug
Bovenaan