Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een hel(ex-)Collega heeft hier eens een ganse dag in zijn bib short rondgelopen omdat ie zijn gewone broek vergeten was.
. Als je zo elke keer naar het toilet moet!Je moet er wel iets voor over hebben he't moet voor mezelf ook nog comfortabel zijn hé![]()

Collega van mij eens een hele dag op zijn sokken in het Scandic hotel tijdens een opleiding omdat hij geen schoenen bij had(ex-)Collega heeft hier eens een ganse dag in zijn bib short rondgelopen omdat ie zijn gewone broek vergeten was.

Kleine noob vraag. Als je binnenbanden voor je racefiets bestelt kan je kiezen uit 42, 60 of 80 mm. Is dat de lengte van je ventiel? En maakt dat iets uit?
Hmm. Ik heb er een goedkoop setje mavic aksiums opliggen. Echt de standaard.Klopt inderdaad. Welke je nodig hebt, hangt af van je velgrand (bv. 40mm velg -> 60mm ventiel).
"Benodigde ventiellengte > 36 mm", zegt de Mantel website.Hmm. Ik heb er een goedkoop setje mavic aksiums opliggen. Echt de standaard.
Zou enkel om de motorhelmenafdeling gaan.Lazer is failliet.
Met een beetje 'geluk' koopjes te doen binnenkort.
Zou enkel om de motorhelmenafdeling gaan.
Ik wil ooit eens de transcontinental rijden en een volledige triathlon doen.Misschien interessant om eens te bespreken: Wat zijn jouw bucketlist items op de fiets? Welke heb je al voltooid en welke wil je nog graag doen?
Ikzelf zou komende zomer heel graag de Cinglé du Ventoux willen doen.
De oiz is altijd een dikke mashien geweest.Iemand hier toevallig ervaring met een recente mtb Orbea oiz (niet de TR versie)?
Zocht iets met een breedte van 2.3-2.4 maar is in dit land blijkbaar onvindbaar. Voor een of andere random 2.2 gegaan dan maar, en hopen dat de huidige band het houdt.Misschien interessant om eens te bespreken: Wat zijn jouw bucketlist items op de fiets? Welke heb je al voltooid en welke wil je nog graag doen?
Ikzelf zou komende zomer heel graag de Cinglé du Ventoux willen doen.
.Dat is van Shimano ondertussenLazer is failliet.
Met een beetje 'geluk' koopjes te doen binnenkort.