De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Kleine noob vraag. Als je binnenbanden voor je racefiets bestelt kan je kiezen uit 42, 60 of 80 mm. Is dat de lengte van je ventiel? En maakt dat iets uit?
 
Kleine noob vraag. Als je binnenbanden voor je racefiets bestelt kan je kiezen uit 42, 60 of 80 mm. Is dat de lengte van je ventiel? En maakt dat iets uit?
 
Kleine noob vraag. Als je binnenbanden voor je racefiets bestelt kan je kiezen uit 42, 60 of 80 mm. Is dat de lengte van je ventiel? En maakt dat iets uit?

Klopt inderdaad. Welke je nodig hebt, hangt af van je velgrand (bv. 40mm velg -> 60mm ventiel).
 
Misschien interessant om eens te bespreken: Wat zijn jouw bucketlist items op de fiets? Welke heb je al voltooid en welke wil je nog graag doen?

Ikzelf zou komende zomer heel graag de Cinglé du Ventoux willen doen.
 
Misschien interessant om eens te bespreken: Wat zijn jouw bucketlist items op de fiets? Welke heb je al voltooid en welke wil je nog graag doen?

Ikzelf zou komende zomer heel graag de Cinglé du Ventoux willen doen.
Ik wil ooit eens de transcontinental rijden en een volledige triathlon doen.
 
Godmiljaar, ik kom aan in Kirgizië en merk dat mijn voorband aan ook het inscheuren is, thuis niet opgemerkt en vaneigens is het enige dat ik - buiten flosdraad - vergeten ben mijn tweede buitenband. Alle fietswinkels in Bishkek afgelopen, maar 't is hier maar pover op vlak van banden. :unsure: Zocht iets met een breedte van 2.3-2.4 maar is in dit land blijkbaar onvindbaar. Voor een of andere random 2.2 gegaan dan maar, en hopen dat de huidige band het houdt.
 
Misschien interessant om eens te bespreken: Wat zijn jouw bucketlist items op de fiets? Welke heb je al voltooid en welke wil je nog graag doen?

Ikzelf zou komende zomer heel graag de Cinglé du Ventoux willen doen.

Cannibale achter de rug en (naast cinglé) nog Les 3 Ballons + Marmotte op de lijst. Misschien die laatste voor volgend jaar, maar dan zouden er toch echt eens wat kilo's afmoeten :unsure:.
 
Terug
Bovenaan