Je zegt het zelf, aan die 40°C was dus helemaal niks aan. In de voormiddag 3u met de mtb gereden, na de middag binnen gebleven en tegen 22u was het opnieuw 28 graden buiten.Normaal gezien is (écht) warm weer hier in België vrij onaangenaam maar die ~40°C van gisteren was eigenlijk al bij al nog redelijk goed te verdragen omdat de lucht poeierdroog was.
Dat er gisteren winkels hun deuren gesloten hielden is toch pure hysterie? Voor rest gaan mensen wel uren in de vlakke zon zitten aan het strand of de Blaarmeersen.
) terug naar huis gereden en dat viel toch tegen.
, de hitte maakt het kapot helaas , 10de keer omhoog wast al 37C , om het dan nog eens 10x te doen No thx

