Hier ook Wijgmaal gereden. Na vorige zondag 2u gebold te hebben had ik maandag weer wat koorts, manman. Dat waren de enige 2u op mijn fiets deze maand
.
De rit passeerde op 300m van mijn deur. Eerst de laatste 10km gedaan, volledig vlak en uiteraard ook volledig alleen, wat wel ideaal was om er rustig in te komen. Dan ingeschreven (gemeld dat er bordjes verdraaid waren) en de rest vd TT gedaan. Heb me proberen inhouden maar is niet altijd even goed gelukt
.
. De rit passeerde op 300m van mijn deur. Eerst de laatste 10km gedaan, volledig vlak en uiteraard ook volledig alleen, wat wel ideaal was om er rustig in te komen. Dan ingeschreven (gemeld dat er bordjes verdraaid waren) en de rest vd TT gedaan. Heb me proberen inhouden maar is niet altijd even goed gelukt
.



)

