Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke ketting heb je? Ik heb altijd wel ultegra kettingen. Die blinken wel altijd meer dan een 105 en hebben ook een andere bovenlaag.Mijn huidige ketting heeft ook een dag in de ontvetter gelegen. Ik doe niks anders met de mtb als de racer, vind het best gek.
Ultegra ja. Als ik ze vervang pak ik meestal kmc.Welke ketting heb je? Ik heb altijd wel ultegra kettingen. Die blinken wel altijd meer dan een 105 en hebben ook een andere bovenlaag.
Mtb is Shimano dus nee dat is het niet.Ik heb met squirt hetzelfde voor als @SomeDude. Op de mtb blijft die mega proper, ik hoef daar zelfs niet met een vod over te gaan. Op de koersfiets komt er toch meer zwart op, wat er dan ook wel af is eens ik er met een vod over ga.
Op de mtb is het Sram en op de koers shimano. Zou het kunnen dat af fabriek die shimano kettingen binnenin de leds veel meer vet bevatten en dat zich nog gedurende langere tijd naar buiten werkt? Een andere reden kan ik me moeilijk bedenken.

Teken dat je niet goed ontvet hebt dan.ik heb KMC ketting en die wordt zwart met squirt, en dat krijg je er niet af met een doekje
Mijn ketting wordt niet zwart.benieuwd hoe jij je zwarte ketting dan zuiver krijgt, gewoon bijsquirten zeker dat ze nog vuiler wordt
Ik doe hetzelfde en dan met dreft om de Dasty weg te halen, vervolgens met water om de dreft weg te halen, daarna 16 dagen in de slowcooker en dan laten drogen in de kelder. Afgelopen weekend alvast mijn ketting voor de zomer 2023 klaargemaakt.Waarschijnlijk een geval van de ketting niet voldoende ontvet te hebben. Als ik met wax rij (in de droge zomer), dan ontvet ik eerst mijn ketting met whitespirit, om alle vet/olie eraf te krijgen, en dan met benzine en daarna met Dasty, om de film van de whitespirit weg te krijgen.
Maar praat je enkel over MTB of ook over koersfiets?Mijn ketting wordt niet zwart.
Dat is net de kracht van squirt. Dat het vuil er gewoon af valt. Als ze zwart wordt, en het blijft dan ook nog eens plakken als je erover borstelt of wrijgt met een doek. Dan heb je iets verkeerd gedaan (dan is het namelijk gemixed met olie).
MTBMaar praat je enkel over MTB of ook over koersfiets?
Mss dat er meer olie etc op de wegen ligt dat op uw aandrijving beland ofzoMTB
Op de koersfiets is me dat effectief ook opgevallen...
Op de gravel dan weer niet.
weer een verhaal van 1 kant, als mij een hond aanvalt dan fiets ik hard weg en als die dan toevallig met zijn snuit mijn pedaal raakt dan heeft die pech, want ik kan me niet voorstellen dat hij expres op die hond is ingereden. en dan ook sommige mensen hebben dan een leiband maar dan loopt dan beest heen en weer over het fietspad![]()
Fietser die hondje doodreed in Zutendaal geeft zichzelf aan bij politie
De wielrenner die afgelopen vrijdag een hondje doodreed in Zutendaal, heeft zichzelf zondagavond aangegeven bij de politie. Over de identiteit van de man bestaat nog geen duidelijkheid.www.nieuwsblad.be
De jacht op de sporter is weer geopend!
Een van bioracerWelke broek is het?

Lap nieuwe broek al kapot
Blijven haken aan den draad van de buren toen ik de verpakkingen van mijn bars ging weg doen #fml
Is maar klein gaatje op de bips, is dat te herstellen?![]()