Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gebruik ik deze website voor. Als ik naar het werk tijd staat woon werk en de juiste fiets automatisch ingesteld. Bij een mtb rit staat de juiste fiets ook automatisch ingesteld.Kan je op Strava bij elk type rit ook meteen de fiets laten aanduiden?
Dus mtb-rit: neem mtb
Gravel-rit: gravel-bike
...
Ni alle, maar toch heel veel. Ik denk dat alle edge modellen dezelfde mount hebben. De meer adventure gerichte modellen hebben een andere (etrex en dergelijke)Passen alle Garmins op dezelfde mount?
Mijn edge ex 820 zijne kan dan nog dienst doen
Niet echt een antwoord op je vraag maar ik merk dat sinds deze week Strava automatisch rekening houdt met mijn garmin profiel in de activiteitentitel.Kan je op Strava bij elk type rit ook meteen de fiets laten aanduiden?
Dus mtb-rit: neem mtb
Gravel-rit: gravel-bike
...
Gisteren een inspanningstest gedaan. Ik heb nog geen resultaten maar er is nog veel werk aan de winkel denk ik![]()
FTP op 2,81 W/kg.
Wel duidelijk te zien in de analyse dat ik serieus basis mis.
En dat ik misschien wat overtraind ben. max lataagehalte van 17,1 mmol/l.
Ik heb juist altijd de indruk dat ik juist te hard geef en daardoor basis mis xD
FTP op 2,81 W/kg.
Was die overtraining de analyse van de persoon die de inspanningstest deed? Zoals @MrCipo al aangeeft zorgt overtraining in principe voor een lagere lactaatwaarde terwijl 17,1mmol/l best hoog lijkt. Bij de twee inspanningstesten die ik gedaan heb lag die waarde ergens rond de 12,5mmol/l en dat werd bestempeld als "goed".FTP op 2,81 W/kg.
Ze zijn niet allemaal uitwisselbaar maar de meeste wel normaal. Het bevestigingsmechanisme, met die 2 lipjes die je moet indraaien is volgens mij overal hetzelfde, de enige limiterende factor kan de grote van de GPS zijn. Ik kon bv de mount van mijn Edge 800 niet recupereren voor mijn Edge 1030... de 1030 was te groot kwam afmetingen en die kon ik daardoor geen 90° draaien om hem vast te klikken. Maar aangezien 530 & 820 vrij gelijkaardig zullen zijn kwa afmetingen zal dat wel passen.Passen alle Garmins op dezelfde mount?
Mijn edge ex 820 zijne kan dan nog dienst doen
naar huis. 4u op de fiets. De weg naar huis draaide het voor geen meter meer.
.Ik kan goed tegen de warmte, maar in zulk weer pas ik toch om te fietsen. Vooral met die wind erbij is het bedriegelijk.Vandaag een dagje verlof gepakt om naar de ronde van België te gaan kijken. Eerst een toer gemaakt, anderhalf uur koers gekeken en dan nog 45km wind tegennaar huis. 4u op de fiets. De weg naar huis draaide het voor geen meter meer.
Ik had me vooraf gewogen, in totaal +/-2,5l gedronken, exact 2kg lichter. Het zal nooit mijn weer worden.

A ja want op de rollen is het frisserMorgen gaat het nog warmer zijn. Dat is echt wel ineens te veel van het goede
Het zal op de rollen worden!

A ja want op de rollen is het frisser![]()
Ik kan u alvast vertellen dat het op mijn hobbykamer bijlange geen 35 graden isA ja want op de rollen is het frisser![]()
200w fietsen is 600w warmteproductie dus tenzij je airco hebt gaat uw kamer serieus opwarmen hoor (en raam open gaat niet).Ik kan u alvast vertellen dat het op mijn hobbykamer bijlange geen 35 graden is
De ventilator aan en dat is goed te doen.
Zweten zal het sowieso worden. Maar qua warmtebelasting is het toch wel beter binnen. Ben ook een beetje beperkt in tijd dus ik wil het maximaal 2u houden en niet langer. Ik slaag daar buiten niet in omdat de afstand die je aflegt op 2u afhangt van enkele factoren die je niet ik de hand hebt maar toch wel binnen uw opgelegde zone wilt rijden.
Ik heb snel dat ik minstens een kwartier langer in het zadel zit.

Zorgen dat je op 1h45 in normale omstandigheden langs je huis passeert dan?Ben ook een beetje beperkt in tijd dus ik wil het maximaal 2u houden en niet langer. Ik slaag daar buiten niet in omdat de afstand die je aflegt op 2u afhangt van enkele factoren die je niet ik de hand hebt maar toch wel binnen uw opgelegde zone wilt rijden.
Ik heb snel dat ik minstens een kwartier langer in het zadel zit.